KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Jonttunen, kiitos!! Sulla oli pelkkiä positiivisia uutisia mulle! :)

Ja tähtönen, vain julkisella puolella tehdyistä hoidoista Kela korvaa matkat. Tosin meille korvattiin vahingossa yksityisenkin tossa kesällä mutta eivät onneksi alkaneet periä niitä enää takaisin, kiitos Kela!

Mulla olis Luget jatkuneet PAS:ssa rv 9 asti, mikäli plussa testissä olisi ollut. Tuoresiirrossa muistaakseni testiin asti.
 
Jonttunen, kiitos!! Sulla oli pelkkiä positiivisia uutisia mulle! :)

Ja tähtönen, vain julkisella puolella tehdyistä hoidoista Kela korvaa matkat. Tosin meille korvattiin vahingossa yksityisenkin tossa kesällä mutta eivät onneksi alkaneet periä niitä enää takaisin, kiitos Kela!

Mulla olis Luget jatkuneet PAS:ssa rv 9 asti, mikäli plussa testissä olisi ollut. Tuoresiirrossa muistaakseni testiin asti.
Tää on tosiaan jännä kun nää ohjeet niin eri. eikös joku täälä kertonut että passissa lopetetaan luget aiemmin?
 
Tervehdys kaikille!

Mulla alkoi vuoto myös pari päivää myöhässä, mutta mulla läkkeenä siis procren depot. Heti kun vuoto loppui alkoi kuumat aallot ja öinen hikoilu. Otsa on kuin kynnöspelto, aika paha akne siis pukkaa päälle. Lisäksi oikeaa jalkaa ja selkää särkee. Samantyylistä särkyä kuin nuoruusvuosien kasvukivut. Tiedättekö, niin kuin luita särkisi? No, katselin tuota procrenin tuoteselostetta ja niinhän siellä lukee, että sivuoireina lihas ja nivelsärkyä ja harvinaisena sivuoireena luusärkyä.. Tooooosi kummallista. Mitähän se meinaa? Vanheneekohan mun luut? :LOL:

Miimii: ikävää tuo sairastelu. Komppaan sua, kun itse olen kans kipeenä. En niin vakavasti kuin sinä kylläkään. Pari kuukautta sitten sain flunssan, joka ei ole parantunut. Keuhkoputken tulehdus jäi päälle ja paha yskä. Mulla on taustalla astma, joten se syynä pitkittyneeseen yskään. Keukokuva normaali eikä tulehdustakaan ole. vain virusperäinen tai astmaperäinen keuhkoputken tulehdus. Astmalääkkeistä sitten ärtyi vatsa ja lääkäri määräsi happosalpaaja kuurille. Lisäksi vielä määräsi kortisoni tabletti kuurille tuon yskän takia.
Ja minä kun ehdin alkusyksystä iloitsemaan että onpa hyvä, että flunssa tuli ENNEN hoitoja. Huoh. Aika kurja olo ja väsynyt. Molemmat lääkekuurit ehtii juuri ja juuri mennä ohi ennen nollaultraa (19.10), mutta silti mietin, että onkohan tästä nyt haittaa. Elimistö ei ainakaan ole ihan tikissä...
 
Miimii-75 Voi saasta mikä tilanne sulla, toivottavasti tuo asia nyt jollain ihmeen kaupalla selkiintys niin et pääsisitkin jo siirtoon viikolla 43.. Onhan tuokin nyt taas ihan uskomatonta et lykkääntyis, että pitääkin tulla kaikkea shittiä... Nuo julkisen käytännöt varmaan vaihtelee kaupungeittain jonkun verran ja ilmeisesti voivat vaihtua aina kun tehdään uusia päätöksiä kaupungin rahoitusten suhteen että paljonko rahaa kyseisenä vuonna on käytettävissä mihinkin yksikköön jne. Meille sanottiin ainakin, samoin kuin Jonttunen kirjoitti et 3 vuotta säilytetään eikä siitä tarvitse itse maksaa. Kaikista käynneistä poliklinikka maksu. Me ollaan felicitaksessa julkisen lähetteellä kun täällä ei ole mahdollisuutta noita varsinaisia toimenpiteitä tehdä, käydään omalla polilla ultrat sun muut ja sitten punktiot ja siirrot felicitaksessa. Felicitas laskuttaa polia ja meiltä laskutetaan noistakin käynneistä vain poli maksut. kallein on punktio joka menee päiväkirurgisen toimenpiteen nimikkeellä ja siitä tuli sellainen 90€ lasku. Hinnatkin tietysti vaihtelee kaupungin mukaan... Olikohan tstä nyt mitään apua, ihan sekavaa tekstiä:rolleyes:

Noista lugeista.. Minä aloitin punktio päivänä niitä käyttämään ja sanottiin vain et kuuri loppuun ja ne riittivät 3viikoksi. Loppuivat muuten samoihin aikoihin kun mun vuoto alkoi, mutta vuoto puski jo kun oli vielä kuitenkin "täysi vaikutus" päällä et en usko niillä olleen mitään tekemistä tämän raskauden päättymisen kanssa.
 
vielä kysyn: onko listalla ketään, joka olisi saanut/ottanut kortisonia ivf hoidon aikana? Endometrioosia sairastavat kai tätä ovat joskus kokeilleet, vaikkeivät lääkärit sen tehoon ehkä uskokaan. Minkä merkkisiä kortisonilääkkeitä olette käyttäneet?
 
Pomppaus yksityiselle ja heti alkaa tapahtua. Käytiin hoidon suunnittelukäynnillä, ens viikolla kunhan vuoto alkaa alkaa pistokset ja hoito lyhyellä kaavalla. Punktio on suunniteltu viikolle 43. Hain heti jo lääkkeetkin, ihanaa melkein tonnin lääkkeet ja makso 4,5€. :) Lääkäri alko ultratessa vihjaamaan että mulla vois olla endometrioosikin viel PCO:n lisäks. Tuli aika yllärinä kun menkat ei ole kuitenkaan kivuliaat. Pitää alkaa netistä etsimään lisätietoa.
 
Minulla täällä vaikea endo joka siis kerran jo leikattukin ja koko maha huudeltu. Lisäksi myooma poistettu. Tässä siirrossa olen käyttänyt punktiopäivän illasta asti disperiiniä 1/pvä ja crinonea 2/pvä (lugesteroonin sijainen) tähän päivään eli ekaan ultraan asti.

Mikä lie auttanut...2 vuotta, 2 leikkausta, 2 keskenmenoa ja kolmannen siirron tuloksena tänään löytyi vahva syke :heart:, mitoiltaan pikkuinen oli jopa päivän isompi kuin piti :) (7+4)

Kyllä se silti on se 12 vkoa kun oikeasti uskaltaa alkaa iloita, eli vielä varovaisin mielin...

Kaikille teille valtavasti voimia ja positiivisia tuloksia hoitoihin :hug:
 
Mansikkainen: Mulla myös endoa, vaikka se ei oireilekaan pahoin. Se löydettiin sattumalta vatsantähystysleikkauksessa (joka siis tehtiin ihan eri syistä). Koska endo ei ole paljoa vaivannut, niin lääkärit arvelivat raskauden alkavan ihan normaalisti, mutta toisin kävi. Mulla johtimet tukossa, ehkä endosta johtuen. Muutakaan syytä ei ole keksitty. Mulla on ollut aina kierron puoliväli hyvin kivulias, mutta en ole kuullut muista endottarista, joilla olisi tällainen oire. Miten sulla?

syssy: onpa mielenkiintoista. Juuri tuota samaa prednisolonia minäkin olen käyttänyt astman hoitoon ja nyt sain sitä viikon kuurin. En tosin tiedä vielä millä pitoisuudella. Mikä pitoisuus sulla on? Kuusi tablettia päivässä? kuulostaa melkoiselta hevoskuurilta. Astman hoitoon muistaakseni käytetään vain 1 tabl/päivä. Huomenna selviää kun käyn apteekista reseptin ja lääkkeet. Hieman houkuttelee jo lykätä kuurin syömistä tuonne hoitojaksolle, mutta en taida tohtia tehdä omin päin sellaista päätöstä. Pitäisihän tämä yskäkin saada kuntoon ettei ole elimistö ihan tulehdustilassa. Mutta ei tästä kuurista siis ainakaan haittaa taida olla.
 
Garfield:En oikein osaa tohon kierron puolivälin kipuihin vastata kun mulla ei omat kierrot PCO:n takia oikein toimi ja oon hoitojen välissä aina syönyt e-pillereitä, kun muuten en tiedä milloinka menkat suvaitsee saapua vai katoavatko kokonaan. Mutta eiks toi kierron puolivälin kipu sopis hyvin ovulaatiokivuksikin? Jostain muuten luin että endometrioosia voi esiintyä suvuittain, ja sen tiedän että ainakin mun äitillä on ollut.
 
Hei

minut voi ottaa pois piinislistalta, 2 IVF tuoresiirto meni pepulleen, big fat negative tänään. 2 IVF 1 PAS sitten välikierron jälkeen. Lääkäri sanoi, että meillä on vielä niin "vähän" siirtoja, toivoa on. Jep, kuinkahan monta siirtoa tarvitaan kunnes pääse psykiatriselle osastolle..
 
Marjainen Onnea matkaan. :heart:
Faith83 Toivotaan parempaa onnea PASsiin.
syssy Tervetuloa tänne pinoon mukaan. :)
Mansikkainen79 No niin sehän alkoi tuumasta toimeen -hoito sitten. Samaa tahtia mennään suunnilleen. Tuo alta viiden euron lääkesatsi on kyl tähtihetki näissä jutuissa. ;)
 
Faith83 :hug: ...pikkasen tulee tällänen olo -> :headwall:

).( luget piti vuodon poissa. Niiden lopettamisesta vrk ni johan alko! Aika helkutinmoiset kivut ollu eilen ja tänään mahassa siihen asti et päivemmällä tuli "vähän enempi ulos tavaraa" sen jälkeen pikkasen rauhottunut...
Täytyy sanoa et toissapäiväisen pettymyksestä ja surusta johtuvien loputtomien itkukohtausten jälkeen ja siitä seuranneen eilen aamuisen julmetun päänsäryn jälkeen jäljellä on ääretön v*****s! Eikä sitä yhtään helpota se et ihana naapurini muuttaa pian pois ja ylläri pylläri tilalle muuttaa pari jolle tuloo vaavi ens kuus. Johan tuohon alakertaan tuli 3kk sitten. Just ny ei oo reiluu :snotty: (ja vieläkö kuulin sen just samalla ko tulin lääkäristä tuohon kotipihaan saatuani varmistuksen ettei onnistuttu tällä kertaa)
No, mut seuraavaks me tällä kierrolla epäonnistuneet onnistutaan!!! :vampire:
 
Mansikkainen: joo, tosiaan ovulaatiokipuja ne varmaan on, mutta kun ne on niin pahuksen pahat. Toiset nappaa kipulääkkeitä menkkoihin, minä popsin niitä oviskipuihin. Arvatkaapas onko sitten paikat kipeät ivf:n aikaan, kun oikein runsaasti kasvatellaan. Koko lantion alue on kuin tulessa, sohvasta ei pääse ylös jne. Lekurit ei osaa sanoa tuohon juuta eikä jaata. Olen vain miettinyt että voiko endometrioosi aiheuttaa tämän tyyppisiä kipuja. En ole löytänyt vastausta.
Joo, endo voi kulkea suvuttain, muttta pelkästään periytyvä se ei ole, voi se tulla muutoinkin. Mulle on tullut endorfiini lehti (endometrioosi yhdistyksen lehti) jo vuosia, siitä saa aika hyvin tietoa. Linkki: Endometrioosiyhdistys. Pahimpia oireita lienee lapsettomuus ja kivut. Jos sulla ei ole pahoja kipuja, niin hyvä niin, ne voi tosiaan äityä todella pahoiksi. Yhteys lapsettomuuteen onkin sitten monimutkaisempi juttu. Paljon selittämätöntä asiaa...

syssy: okei, siis tuo 5mg. Jo selkis. Jo vähän ajattelin. Mulla astmaan se 20 mg.

faith: ai vähän siirtoja? Mulla alkaa toinen ivf. Ei yhtään pas:ia. Ja jo nyt panikoin, että entä jos menee puihin. Kolme hoitokertaa on kuitenkin vain... Ymmärrän turhautumisen. Mutta kerää silti uskoa tulevaan! Voimia.

SaaraX: kaikenlaisia voimannuttavia ajatuksia ja onnea matkaan!
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*******************8.10.2010.********************

Nimimerkki..................Hoito...........Tapa....Pu.......Sii....hoitop.

SaaraX..................3.IVF........................8.10....joulukuu
Mollamaija82.........1.IVF:n 2.PAS......................vko 41/42
Neela Naranja.........1.IVF.................pi....vko 41.............NKL
Viu.........................1.ICSI...............ly....vko 41..........
Ninea.....................1.IVF.................ly...vko 41..........VL
pirpana74..............2.IVF..................pi...vko 41..........
Sannuli-81.............4.IVF:n 1.PAS.....................lokakuu...
MinzuS...................2.IVF:n 2.PAS....................vko 42.....GRA
toivorikas-72.........4.ICSI.................pi....vko 42.............NKL
hugsy.....................2.IVF................pi...vko 43.............
Vanilla79................3.ICSI...............ly....vko 43.............
Mansikkainen79.....2.ICSI.................ly....vko 43............
fiia69....................3.IVF/ICSI...........pi....vko 43...........
Garfield.................2.IVF/ICSI...........pi....vko 44............
HalleB....................2.ICSI..............ly.....vko 45.............KYS
äidiksikkö...............4.ICSI...............pi....vko45...............OYS
Pieni Tähtönen.......4.IVF................pi.....vko 46.............
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS.....lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS....lä.........................AVA
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS..........................
Miiru82....................................................................TAYS
Peppi1981............2.ICSI:n 1.PAS......lä...........marras.....OYS
Raitapaitainen.......4.ICSI..................ly.....vko 49........TAYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 49............OYS
Munkkiniemi...........2.IVF..................pi.................
Cris.......................4. ICSI ...............pi...............
kolmisin.....................PAS................lu..............
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 3.PAS................................OYS
Mandalay...............1.IVF:n 1.PAS.......lu.......................OYS
Zax........................2.IVF........................................
onni ja toivo...........1. IVF:n 1.PAS.............................
Helmiina78.............2.IVF:n 1.PAS.............................
Myyrä2...................2.IVF.............................................
Punahilkka-75.........2.IVF..........................................
Meg.......................2.IVF.........................................
UnelmaSirpaLeena..2I.VF...................pi.......................OYS
Katjuska-79...........1.IVF..................pi.......................OYS
kaz......................1.ICSI:n 1.PAS...............................
lepis.....................3.ICSI............................................NKL
MiukuMau.............2.ICSI...........................................
Mörkötys.............1.IVF/ICSI:n 1.PAS...........................
Faith83................2.IVF:n 1.PAS.................................

*****************Piinailijat**********************

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

nainen83...........FER..................:heart::heart:...................4........18.10
Terhi76.............TYKS.................:heart:......................2.......18.10.

++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI.................1
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................1
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..................2
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI..................1
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI.................1
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.................2
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................1
Sannis-75..........5.3..................................luomu...............1
Plasebo............11.3..................................3.IVF...............2
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................1
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI...........1
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI...........1
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.................2
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF..................1
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI.................1
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS......1
Katjuzka...........30.4..................................luomu..............1
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF.................1
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF................1
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF................2
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............1
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................1
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.................2
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI................1
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF...............1
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS......1
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI................2
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS......1
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF................2
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF................1
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...............2
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS.........2
Sanasa..............2.9.................kt/14...........2.ICSI..............1
Lumipuu............6.9..................kt/12..........3.ICSI..............2
Vadelmaunelma..6.9...............787/14........2.IVF/ICSI..........2
Peppiina78..........16.9.............932/13........2.IVF:n 1.PAS......1
Maitoparta-80......21.9............548/12........4.ICSI:n 1.PAS.....1
Marjainen.................................kt/....................................1
Jonttunen.................................kt/....................................2
scrap..................24.9.............107/14.................................1
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas, viikon olen koittanu pysyä täältä pois ja kerätä voimia pettymyksen jälkeen. Kelasta tuli kirje,että lääkekatto on ylittyny =) Nyt saa uudet lääkkeet hyvin halvalla ja viellä puregonit =) =)

Garfield, Mansikkainen, Marjainen ja muut jotka endon kanssa taistelette: Minulta poistettiin endom vuonna 2000 tähystämällä. Sitä ennen minulla oli kipuja aina ovulaatiosta kuukautisiin ja 1. vuotopäivä oli kaikista hirvein! Endosta huolimatta olin raskautunut, mutta raskaus täydyttiin valitettavasti keskeyttää :'(. Keskeytyksen jälkeen lääkäri viellä halusi ultrata ja sieltä se endom silloin löytyi. Leikkauksen jälkeen jo 3 kuukauden päästä se oli kasunnu takaisin. Toimenpiteisiin ei sen jälkeen ole alettu, kun nykyään ei ole enää kipuja. Ja kun jotku lääkärit näkee kystan, mutta jotku ei..... Siskoltani on myös endom poistettu, minulla oli vaan yksi iso ja hänellä monta pientä. Minullekki lääkäri sanoi, että ei ole perinnöllinen sairaus, mutta meidän suvussa tätä on ollut paljon.
 
Faith83 Voi hemmetti... Nyt vaan nokka kohti PAS:ia !

MiukuMau Meillä kävi niin et keväällä kun olin juuri kuullut lääkärikäynnillä et hoito TAAS siirtyy kuukausia eteenpäin ja olin todella epätoivon vallassa et noinko päästään edes ekaan hoitoon ikinä kun näitä esteitä tuntui ilmaantuvan aina uusia kun edellinen oli ohi.. No eikös naapuri asunto ollut juuri myyty pariskunnalle, rouva viimeisillään ja kantelivat tulevan vauvan tarvikkeita juuri uuteen asuntoonsa kun minä saavuin kotiin karvasta pettymystäni niellen:ashamed: Mutta tosiaan jospa seuraava kerta toisi (n.8kk kestävät) plussat meillekin!=)
 
Terhi-76 tere tulemast mukaan!
Tässä ketjussa on tänä vuonna ollut muutama muukin TYKSiläinen ja tietääkseni jokainen tähän mennessä päässyt plussanneisiin asti. Kovasti toivottelen sullekin onnea. :)
Mulle osui useasti Varpu lääkäriksi, vain hyvää sanottavaa hänestä. Antti oli todella rempseä, huumorin pitää olla kohdillaan, ettei mennyt omat jauhot välillä suuhun. Olen ymmärtänyt, että hän on jonkinmoinen "guru" mitä tulee miehestä johtuvaan lisääntymisterveyteen.

Garfield: Noi mummotaudin oireet oli mullakin tosi rajuja. Mulla ei kyllä luut sentään särkeneet, mutta kaikkea muuta löytyi. Taisi olla ainut lääke hoidoissa, josta olen saanut niin rajut oireet. Mietippäs, mitä onkaan odotettavissa, kun ne oikeat vaihdevuodet tulevat, huhhuh! :LOL:

syssylle pahoittelut, kun ei saatukaan siirrettävää, tosi kurjaa. Niin pitkään odottelittekin. :(

Marjainen: Oih ihanaa :heart:, hyviä ultrakuulumisia! Taas askeleen lähempänä voittoa. =)

Faith83: Osanotto halit täältä. :hug: Olen pahoillani.
Hoitojen tunnekuohut ja vuoristorata on helvettiä. Oikopolkuja ei valitettavasti ole. Tää on niin julmaa "leikkiä", että tätä eivät muut pysty käsittämään kuin toiset saman kokeneet. Ihan oman jaksamisen kannalta olisi hyvä, jos välikierroilla pystyisi ja ANTAISI itselleen luvan levähtää, hemmottelisi parisuhdettaankin ja saisi nollattua tilanteen. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Itselleni kävi myös niin, että sairastuin lapsettomuuden ja useiden tuloksettomien hoitojen aikana masennutkseen, tuntui, että koko persoonallisuuteni muuttui. Käperryin kuoreeni ja velloin pahassa olossani. Arki ja työt tuli hoidettua, mutta sisältä olin melkein kuollut, tai halvaantunut, ja katkera. En ymmärtänyt hakea vertaistukea. Jollei koe omakseen mennä näistä asioista juttelemaan psykologille, tämäkin palsta on omiaan saadakseen vertaistukea. :) Voimia! Onnistumiset ovat vielä edessäpäin.

SaaraX: Muna(solu) rikasta punktiota. :D Paljon kelpo alkioita sinnepäin.
 
Miimii: voihan saakeli! :headwall: Paitsi että on se sairaus mikä kuulostaa todella kivuliaalta ja inhottavalta niin sitten vielä hoidot siirtyy. Ymmärrän hyvin turhautumisesi ja toivon että tilasi paranee nopeasti jotta pääsette taas yrittämään :hug:
Faithille jaksuja, onneksi pääsette kohta passiin. Syssy: tervetuloa!
 
Miimille :hug:, varmaan todella turhauttavaa. Toivottavasti pääsisitte kuitenkin pian jatkamaan hoitoja.

Kertokaapas fiksummat mitä ihmettä nyt kävi, mulla taitaa olla kierrot ja kroppa ja kaikki aivan sekasin. Tänään kp 18, muuttui sitten yllättäen kp 1 ja vielä menkat siis puski lugesteronien läpi kun ne oli vielä epäonnistuneen PAS yrityksen takia käytössä. Soittelin sitten klinikalle ja kyselin mitäs nyt, niin käskivät jättämään lugesteronit pois ja aloittamaan huomenna puregonin piikittelyt, punktio taitaa siirtyä nyt viikolle 42. On tämä ihan kummallista. Ikinä koskaan ei o ollut näin lyhyttä kiertoa ja lugesteronien läpi ei ole vuoto alkanut kun tuoresiirrossa. Lääkkeellisissä PASseissa on aina mennyt ainakin kolme päivää lugejen lopettemisesta siihen kun vuoto alkaa. No pääseepä ainakin nopeammin uuteen yritykseen.

muoks muoks. Niin ja maha tai mikään ei ole yhtään kipeä. Mutta ei kait se sitä kerro ettei endoa voisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Miimiille :hug: :(

Kiitos onnittelijoille, toivottavasti tämä on todella pysyvää :heart:

Jonttunen: olisin saanut lopettaa crinonen jo heti eiliseen, mutta kun niitä vielä pari ketaletta jäljellä niin lääkäri käski käyttää ne 1/pv kun on jo kerran ostettu. Uskon ja toivon että saat ultrassa hyviä uutisia, testailin myös tähän asti joka sunnuntai digitaalisella viikkonäytöllä ihan vain mielen rauhan vuoksi ettei viikot vain olleet vähentyneet mittarissa :)
 
Marjaisalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Voi surku, mitä uutisia Miimii:llä :hug:

(.) Tänään ultrassa paljastui, että potentiaalisten rakkuloiden määrä on tällä hetkellä 6. Toisella puolella neljä, toisella kaksi. Täytyy vaan asennoitua, että meidän eka IVF nyt sitten satsaa laatuun eikä määrään ;). Punktio on maanantaina. Tänään olin ekaa kertaa ahdistunut tulevasta punktiosta, mutta juttutuokiot lääkärin ja hoitajan kanssa rauhoitti mieltä sopivasti, joten ehkä tämä tästä hoituu...

Mukavaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä