Terhi-76 tere tulemast mukaan!
Tässä ketjussa on tänä vuonna ollut muutama muukin TYKSiläinen ja tietääkseni jokainen tähän mennessä päässyt plussanneisiin asti. Kovasti toivottelen sullekin onnea.
Mulle osui useasti Varpu lääkäriksi, vain hyvää sanottavaa hänestä. Antti oli todella rempseä, huumorin pitää olla kohdillaan, ettei mennyt omat jauhot välillä suuhun. Olen ymmärtänyt, että hän on jonkinmoinen "guru" mitä tulee miehestä johtuvaan lisääntymisterveyteen.
Garfield: Noi mummotaudin oireet oli mullakin tosi rajuja. Mulla ei kyllä luut sentään särkeneet, mutta kaikkea muuta löytyi. Taisi olla ainut lääke hoidoissa, josta olen saanut niin rajut oireet. Mietippäs, mitä onkaan odotettavissa, kun ne oikeat vaihdevuodet tulevat, huhhuh!
syssylle pahoittelut, kun ei saatukaan siirrettävää, tosi kurjaa. Niin pitkään odottelittekin.
Marjainen: Oih ihanaa :heart:, hyviä ultrakuulumisia! Taas askeleen lähempänä voittoa. =)
Faith83: Osanotto halit täältä. :hug: Olen pahoillani.
Hoitojen tunnekuohut ja vuoristorata on helvettiä. Oikopolkuja ei valitettavasti ole. Tää on niin julmaa "leikkiä", että tätä eivät muut pysty käsittämään kuin toiset saman kokeneet. Ihan oman jaksamisen kannalta olisi hyvä, jos välikierroilla pystyisi ja ANTAISI itselleen luvan levähtää, hemmottelisi parisuhdettaankin ja saisi nollattua tilanteen. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Itselleni kävi myös niin, että sairastuin lapsettomuuden ja useiden tuloksettomien hoitojen aikana masennutkseen, tuntui, että koko persoonallisuuteni muuttui. Käperryin kuoreeni ja velloin pahassa olossani. Arki ja työt tuli hoidettua, mutta sisältä olin melkein kuollut, tai halvaantunut, ja katkera. En ymmärtänyt hakea vertaistukea. Jollei koe omakseen mennä näistä asioista juttelemaan psykologille, tämäkin palsta on omiaan saadakseen vertaistukea.
Voimia! Onnistumiset ovat vielä edessäpäin.
SaaraX: Muna(solu) rikasta punktiota.
Paljon kelpo alkioita sinnepäin.