kylmä kahvi kaunistaa

• Viestiketjun aloittaja "adalmiina"
  • Ensimmäinen viesti
"adalmiina"
Olen ollut kylmä kahvi linjalla jo kuukauden. On totta, että se käynnistää paljon mutta ongelma on seuraavanlainen. Nyt kun olen muuttunut suhteellisen kauniiksi enkä halua aiheuttaa ystävissäni kateutta niin millaisessa suhteessa kannattaa kylmää kahvia juoda jottei muutu jälleen rumaksi? Kokemuksia otetaan vastaan.

[QUOTE="adalmiina";28718953]Tuo annostus on siis tasoittanut kauneuttasi?[/QUOTE]

Kyllä. Jos oon viikonloppuna lähdössä ulos, juon pikkasen enemmän kylmää kahvia. Jos jostain syystä oot juonu liikaa kylmää, niin juo tulikuumaa teetä vaihteeks, sekin tasaa.

[QUOTE="vieras";28718989]Mä juon vaan kuumaa, jo lapsesta saakka- senkö takia mulla on iso nenä?[/QUOTE]

Hyvin mahdollista. Mä oon lapsesta asti juonu puolet kahvista kylmänä, ja oon ihan törkeen kaunis.

"adalmiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Sanonta on kotiäideille;28719024:
Koska kotiäidit ei ehdi juoda kahviaan lämpimänä.
Olen sitä mieltä, että kotiäitien ei tarvitse edes olla kauniita sillä ovat vain kotona lasten kanssa. Uraäitien pitää olla kauniita sillä heidän pitää kyetä antamaan hyvä kuva työpaikastaan.

"vieras"
Juon vihreää teetä - kylmänä ja kuumana - niin maalliset asiat alkavat näyttää hirveän mitättömiltä ja henkinen puoli kukoistaa. Jo kuppi kahvia saa tasapainon heilahtamaan ja muistan taas peilikuvani.

"vieras"
En halua duunissa erottua suuntaan taikka toiseen niin tapaan juoda kahvini haaleana. Toimii hyvin. Kasvot eivät jää mieleen ja vieläkin kysytään, olenko töissä täällä. (olen ollut jo 8 vuotta)

"Sirkkeli"
Ilimankos mun naama on ruvennut ryttääntymään ja valumaan ykskaks. Sen täytyy johtua siitä, että aloitin juomaan kahvini mustana ja kuumana siis. Nyt täytyy kyllä ruveta laittamaan jääpaloja siihen ennen juomista, mulla ei ole aina aikaa antaa sen jäähtyä itsestään.

[QUOTE="vieras";28719739]Kannattaa juoda italialaista tummapaahtoista espressoa, se kaunistaa, tosin kasvaa viiksetkin, mutta se hoituu höylällä.[/QUOTE]

Okei, jos veis omat kahvit töihin ja testais. Höylä onkin jo olemassa.

"Sirkkeli"
[QUOTE="vieras";28719795]kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä mitä naama vaatii.[/QUOTE]

Siirry Pauligin watsakahviin. Niin mäkin jouduin tekemään, ja jättämään sen maidonkin vielä pois. Mutta munkin pitää ilmeisesti lisätä vielä juontia, tuossa ei kolme isoa mukia päivässä vielä riitä. Tai no jos se olis kylmää...

Yhteistyössä