Kylmää vettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Miks meillä ei tuu lämmintä vettä ollenkaan? Eilenki tuli vaan kylmää. Olen tässä puoli tuntia yrittänyt etsiä netistä tietoo että missä vika, mut mitään ei löydy mistään. Täältäkin etsin muutamillakin hakusanoilla, et olisko jo ketjua aiheesta, ei löytyny yhen yhtä. Helvetti, hermot menee!

Asutko Tampereella?Tuo kyllä meni vasta tänään.

Kaukolämpöputki rikkoutui Tampereen Vehmaisissa

17.01. - 19:20 (Luotu: 18:41)

Kaukolämpöputki on mennyt rikki Tampereen Vehmaisissa.

Putken havaittiin sunnuntaina kello 14 jälkeen.

Putkirikko on tapahtunut Kauppilaisenkadulla urheilukentän itäpäässä. Tampereen Kaukolämpö Oy on paikalla korjaamassa rikkoutunutta putkea.

Putkirikon takia kymmenkunta taloutta Rasulankadulla, Kauppilaisenkadulla ja Kaukajärventiellä on ilman lämpöä ja lämmintä vettä. Kylmä vesi toimii normaalisti. Korjaustyön arvioidaan kestävän noin kello 24 asti. Lämmöntoimitus normalisoituu yön aikana.

Aamulehti

Soitin HSY:n vikailmoitusnumeroon, siellä oli joku nauhoitettu tiedote, joka ei koskenut tätä aluetta jolla asun. Sit loppui puhelimesta akku, tai siis akusta virta. Eikä mulla ole kyllä saldoakaan enää. Huomenna vasta voin soittaa. Mutta sen vaan halusin tietää että olenko ainoa jolla tulee vaan kylmää vettä. Siis olen =)