J
Joperuonansuu
Vieras
Inhoan siis kokovalkoisia seiniä. Oon ajatellut, että laittaisin kaikki seinä valkoisella ja joka huoneesta taptoisin aina yhden seinän jollakin kivalla erikoistapetilla, missä olisi väriä? En ole tauluihmisiä ollenkaan, niin seinä pelastaisi myös mut taulupulmilta.
Eihän se ole ongelma joskus sitten tapetoida aina yhtä seinää uudelleen, mutta ei nyt ainakaan 5-vuoteen jaksaisi.
Se seinähän sitten vaikuttaa myös muuhun sisustukseen ja sanelee huoneen värejä. Ei sitten niin äkkiä muutetakkaan ilmettä tekstiileillä jne.
Eihän se ole ongelma joskus sitten tapetoida aina yhtä seinää uudelleen, mutta ei nyt ainakaan 5-vuoteen jaksaisi.
Se seinähän sitten vaikuttaa myös muuhun sisustukseen ja sanelee huoneen värejä. Ei sitten niin äkkiä muutetakkaan ilmettä tekstiileillä jne.