T
titityy
Vieras
mä olen kyllästyny mun mieheen.tai en tiedä oonko me tullaan juttuun ihan hyvin ja meillä on hauskaa silloin kun on hauskaa mut meidän suhteesta puuttuu intohimo ja toisen kunnioitus.musta tuntuu että mun miestä ei kiinnosta mun asiat ja miltä musta tuntuu se ei ikinä kuuntele ja ajattelee vaan itseään juo aika paljon minusta liikaa.tottakai minussakin on vikaa ainakin se että se taitaa olla ainoa joka jaksaa yrittää olla tässä suhteessa itse puhun vaan erosta.en ehkä pelkää erota mutta lähipiirin paine on kova vaikka ei kukaan sano et ei saa erota ei jaksaisi sitä että sit vanhemma ja isovanhemmat alkaa soitteleen päivittäin varsinkaan isovanhemmat koska niiltä ei kuule kun että ei siitäkään tullu sitten mitään ja haukkuu vaan mun miestä ja saa mun olon tuntumaan tosi epäonnistuneeksi.kaiken lisäksi mä kurkin aidan toiselle puolen ja siellä tuntuu ruoho olevan vihreämpää.en tiedä pärjättäisikö me rahallisesti mutta ei se minusta ole oikea syy jatkaa suhteessa.olen vain niin väsynyt tähän.