kyllästyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titityy

Vieras
mä olen kyllästyny mun mieheen.tai en tiedä oonko me tullaan juttuun ihan hyvin ja meillä on hauskaa silloin kun on hauskaa mut meidän suhteesta puuttuu intohimo ja toisen kunnioitus.musta tuntuu että mun miestä ei kiinnosta mun asiat ja miltä musta tuntuu se ei ikinä kuuntele ja ajattelee vaan itseään juo aika paljon minusta liikaa.tottakai minussakin on vikaa ainakin se että se taitaa olla ainoa joka jaksaa yrittää olla tässä suhteessa itse puhun vaan erosta.en ehkä pelkää erota mutta lähipiirin paine on kova vaikka ei kukaan sano et ei saa erota ei jaksaisi sitä että sit vanhemma ja isovanhemmat alkaa soitteleen päivittäin varsinkaan isovanhemmat koska niiltä ei kuule kun että ei siitäkään tullu sitten mitään ja haukkuu vaan mun miestä ja saa mun olon tuntumaan tosi epäonnistuneeksi.kaiken lisäksi mä kurkin aidan toiselle puolen ja siellä tuntuu ruoho olevan vihreämpää.en tiedä pärjättäisikö me rahallisesti mutta ei se minusta ole oikea syy jatkaa suhteessa.olen vain niin väsynyt tähän.

täällä sama homma...tai no mies on kyllä aivan ihana ja kuuntelee mua mut mä en haluu sen kans seksiä tai mitään muutakaan...meistä on tullut pikemminkin kavereita..vaikka se kyllä haluu kaikkee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 09:34 titityy kirjoitti:
mä olen kyllästyny mun mieheen.tai en tiedä oonko me tullaan juttuun ihan hyvin ja meillä on hauskaa silloin kun on hauskaa mut meidän suhteesta puuttuu intohimo ja toisen kunnioitus.musta tuntuu että mun miestä ei kiinnosta mun asiat ja miltä musta tuntuu se ei ikinä kuuntele ja ajattelee vaan itseään juo aika paljon minusta liikaa.tottakai minussakin on vikaa ainakin se että se taitaa olla ainoa joka jaksaa yrittää olla tässä suhteessa itse puhun vaan erosta.en ehkä pelkää erota mutta lähipiirin paine on kova vaikka ei kukaan sano et ei saa erota ei jaksaisi sitä että sit vanhemma ja isovanhemmat alkaa soitteleen päivittäin varsinkaan isovanhemmat koska niiltä ei kuule kun että ei siitäkään tullu sitten mitään ja haukkuu vaan mun miestä ja saa mun olon tuntumaan tosi epäonnistuneeksi.kaiken lisäksi mä kurkin aidan toiselle puolen ja siellä tuntuu ruoho olevan vihreämpää.en tiedä pärjättäisikö me rahallisesti mutta ei se minusta ole oikea syy jatkaa suhteessa.olen vain niin väsynyt tähän.
puhuitko miunun elämästäni :)

joo olemme eroamassa nyt tai olen saanut suuni auki hullua miten ajattelin että mies on samoilla jäljillä mun kanssa mutta ei ollukkaan olemme nyt koeajalla mut saa ihmeitä tapahtua että olisin taas onnellinen mieheni kanssa...että ero tod.näk. tulee lähiaikoina nyt vähän pelottaa kun tuo lapsi on niin pieni vielä...paljon helpompa olisi jos mieskin olisi halunnut eroa...

olen itse reilusti yli 20 mutta kirjoituksesi osui silmään ja haluaisin tietää oletteko olleet pitkään yhdessä? intohimohan/rakastuminen on ohimenevää mutta jos sen ajan jälkeenkin toista rakastaa vaikkei aina"haluja"olisikaan niin todella hyvä! toi toisen kunnioituksen puuttuminen on sitten asia erikseen mutta haluan kertoa mitä näin dr.phil( :laugh: tiedän..)-ohjelmassa
siinä kauan yhdessä olleet ja lapsia jo hankkineet eliväi intohimottomassa suhteessa ja nainen katseli "viersiin pöytiin" ja valitti kuinka haluaisi mennä kavereiden kanssa ja elää nuoruuttaan mikä oli jääny ns.väliin kun oli tehtaillut lapsia..dr.phil kysyi mitä sitten tekisit kavereiden kanssa baarissa,ja nainen:samaa kun kaveritkin eli katselisi miehiä,dr.phil: miksi kaverit katselee miehiä?nainen:he etsii sitä oikeaa?dr.phil:miksi he etsii sitä oikeaa?nainen:että voivat perustaa perheen...dr:phi:aivan..mutta eikö sulla jo ole kaikki se?
tuo pisti minut miettimään,olen ollut 10vuotta saman miehen kanssa ja sitouduimme todella pian eli 3kk päästä tapaamisesta olimme kihloissa ja sitten häät ja lapsi..myöhemmin aloin miettimään onko tämä oikein? tuntui ettei ole enää mitään"jännitystä"ja siitä ollen ptin miestäni ja kerroin myös hänelle kaiken ja reaktio oli aivan päinvastainen,luulin että hän oli miettinyt samoja kuin minä mutta hän olikin enemmän kuin tyytyväinen suhteeseemme ja sanoi nauttivansa kuin tietää kaiken minusta ja on kokenut kanssani kaiken yms...itku tuli ja anteeksi annettiin ja yhdessä jatketaan edelleen..

Yhteistyössä