Täällä myös yksi äiti, joka on kyllästynyt lastensa jatkuvaan sairasteluun. :wave:
Tuntuu, että heinäkuusta asti on sairasteltu; on korvatulehduksia ollut viisi kertaa (nuorimmaisella ne kaikki), mahatauteja 2 kertaa (molemmat vanhimmalla lapsella) ja sitten tätä tavallista yskää kuumeella ja ilman...
Sellaisia maksimissaan parin viikon pätkiä ollaan oltu täysin terveinä välillä. En tiedä olisiko tämän sairastelukierteen katkaisuun muuta vaihtoehtoa kuin se, että pysyisi täysin kotosalla ja yrittäisi ulkoilla säännöllisesti lasten kanssa?!? En kylläkään ole valmis jäämään neljän seinän sisälle kovin kauaksi aikaa ja kyllähän siinä lapsetkin kyllästyisivät ilman kerhoilua ja isovanhempien luona kyläilyä. :/
Sitä paitsi minä hoidan meillä lasten kanssa kaupassa käynnin ja siitä en kovin äkkiä luovu, eikä isäntä osaa kyllä kaupasta mitään oikein tuodakkaan...
Naapurissa ei ole käyty koko syksynä, kun siellä on myös aina joku kipeänä (neljä alle kouluikäistä lasta heillä), ja tietenkin silloin, kun meillä ollaan terveinä, eli tarkoituksella olen vältellyt heillä käyntiä... :ashamed:
Kyllähän tätä lasten sairastelua muuten kai jaksaisikin, vaikka se tuntuu jatkuvalta, mutta kun anoppi on alkanut puhua siihen malliin, etten osaisi lapsiani hoitaa/pukea, kun ovat aina kipeinä, eli tietenkin tämäkin asia saadaan käännettyä MINIÄN SYYKSI! \|O
Anoppi ehdotti eilen soittaessaan meille, että pian pitää nuorimmainen viedä yksityiselle lastenlääkärille, että saataisiin jotakin selville. Lapsi kasvaa kuitenkin tasaisesti, eikä neuvolassa ole hermoiltu sairastelusta, joten mielestäni anoppi ylireagoi. Ja ihan periaatteesta en siihen heti suostu, sillä lapset ovat meidän eikä anopin!
Itse kyllä heitin anopille, että jos vaikka talossamme onkin hometta, mistä sitäkään tietää (ja lisäksi talo on anopin ja apen rakentama!

)
Koitetaan vaan jaksella kaikki! :hug: