Kylläpäs helpotti, kiitos miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AmelieK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AmelieK

Vieras
Oli tissit niin täynnä maitoa, että tuntui että posahtaa eikä rintapumppua olemassa... mies avitti ja näytti olevan mieluista puuhaa, yllätys yllätys. ;) Tiedän että tää herättää mielipiteitä, mutta mulle tosiaanki oli ok juttu kun niin helpotti. :)

Mun mies ei ainakaan osaa muodostaa suullaan samanlaista alipainetta kuin vauva, joten rinta ei kyllä tyhjene, kokeiltu on joskus samassa tilanteessa. Aika taitava mies sulla....

[QUOTE="Kolmen äiti";22257231]Mun mies ei ainakaan osaa muodostaa suullaan samanlaista alipainetta kuin vauva, joten rinta ei kyllä tyhjene, kokeiltu on joskus samassa tilanteessa. Aika taitava mies sulla....[/QUOTE]

taitava tai ei mutta ihana kun helpotti... sen verran irtos maitoa.

[QUOTE="vieras";22257297]Ei se rinnan imeminen mitään taitoa vaadi. Ellei ole kehityshäiriötä niin onnistuu mieheltä kuin mieheltä.[/QUOTE]

Joo ja imetysaikana mulla on ollu nännit niin herkillä, et ei oo tarvinnu ku nuolla ni alkaa maitoo heruu :D

[QUOTE="Kolmen äiti";22257231]Mun mies ei ainakaan osaa muodostaa suullaan samanlaista alipainetta kuin vauva, joten rinta ei kyllä tyhjene, kokeiltu on joskus samassa tilanteessa. Aika taitava mies sulla....[/QUOTE]

No on kyllä harvinaisen tyhmä mies ei voi muuta sanoa :D Jos tisseissä on maitoa tullakseen sitä ei tarvi kuin imeä, joskus ei tarvi imeäkään vaan sitä tihkuu sieltä, mistä helvetistä te revitte ne kehutysvammaiset miehet itsellenne? :D

[QUOTE="vieras";22257449]:laugh: :laugh:[/QUOTE]

juu juu, elä naura. Viimeekshän siinä brittidokkarissa 8 vuotias tyttö itki kun ei enää saanu kunnon imuotetta äitinsä tissistä ja ole ns. pakotettu lopettaan äidinmaidon imeminen...

[QUOTE="vieras";22257708]Kai sää sanoit, et laita ukkos imee :p[/QUOTE]

Ei kun mä soitin hetkenä päästä takas ja sanoin että tsori, mä olen tosiaan hävittänyt kaiken pullotavaran pumppua myöten. Epäilin että apteekeissa saatettais myydä. Sanoi laittavansa ukkonsa kaupoille.

:D On tainnu olla kallis pumppu......

Kyllä meilläkin on tuota harrastettu, pakon sanelemana, kun tiehyttukoksen takia täytynyt saada mahdollisimman hyvin tyhjennettyä. Mies kyllä sylki välillä maidon pois. Ja aivan itse tuohon hommaan sitä pyysin :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä