Tunteiden kertominen miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli tilanne on se, tapaili miestä viime vuoden lopulla ja meillä meni tosi hyvin sekä kumpiki viihty toistensa seurassa. Mies oli toiselta paikkakunnalta ja kun mietittiin sitä että jos tästä jotain vakavaa syntyy niin miten matkustaminen yms toteutuu. Mulle tuli siinä vaiheessa joku sitoutumiskammo ja rupesin miettimään asioita ihan vaan ”järkipohjalta” vaikka omat tunteet oli ihan jotain muuta. Ja ilmotinkin sitten miehelle että ei tästä taida tulla mitään joten juttu siis jäi.
Mutta mä en saa tätä miestä pois mun mielestä ja mulla on vaan sisällä semmonen tunne että siitä ois voinu tulla jotain, ehkä ihan kliseisesti sanotuna ”se oikee”.
Mua harmittaa aivan kauheesti tää tilanne ja siksipä kysynkin että voinko mä laittaa tälle miehelle viestiä näistä tunteista? tiedän kyllä sen olevan lapsellista rueta ruikuttamaan jälkikäteen, mut mitä mieltä olette?

Ilman muuta kerrot.
Mua harmittaa etten kertonut omista tunteistani eräälle miehelle.. hän kertoi tunteistaan minulle kesällä, mutta yritin suhtautua järkevästi asiaan koska tiesin miehen olevan kihloissa. Vielä viime tapaamisen jälkeen mietin että jos kuitenkin kertoisin, ettei jää harmittamaan. No en kertonut ja nyt on myöhästä kertoa, sillä miehen kihlattu odottaa heidän ensimmäistä lastaan.

Yhteistyössä