tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:joo, meitä on paljon, se onkin ihanaa tietää ettei ole yksin. :heart:
me asustellaan täällä Heinolassa. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:joo, meitä on paljon, se onkin ihanaa tietää ettei ole yksin. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:joo, meitä on paljon, se onkin ihanaa tietää ettei ole yksin. :heart:
Minä olen ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:oon luullut et oon ainoo, ei kukaan sattuis olemaan keski-suomesta?
Tuo on niin erilaista, mulla ei koskaan tuollaista jossain kaupalla tai muualla. Kotona ahdisti mutta tosiaan loppui eroon. Nyt jäin työttömäksi ja masentaa, toivottavasti ei taas ala. Itse silloin muinoin sain vain samaksi illaksi sitä rauhoittavaa ja jonkun aikaa söin diapamia.Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Jo se kohtauksen pelko on kauheeta.. ja voi miten ihana olo jos on käyny kaupassa ja ihan ite kassalla maksanu ja ei oo ollu yhtään ahistavaa, mikä voittajafiilis! :flower:
itse olen äänekoskeltaAlkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minä olen ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:oon luullut et oon ainoo, ei kukaan sattuis olemaan keski-suomesta?
Läheltä jyväskylää.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:itse olen äänekoskeltaAlkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minä olen ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:oon luullut et oon ainoo, ei kukaan sattuis olemaan keski-suomesta?
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Läheltä jyväskylää.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:itse olen äänekoskeltaAlkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minä olen ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:oon luullut et oon ainoo, ei kukaan sattuis olemaan keski-suomesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Mullakaan ei juuri ole raskausaikoina tullut, se olikin ihanaa aikaa, mistähän tuo johtuu ettei niitä tule raskaana, siis minun ja sinun tapauksissa.Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:Mulla oireet on pysyny kurissa kaikkien raskauksien aikana.
Mä en esim voi käyttää yleisiä kulkuneuvoja, ku iskee yleensä kohtaus kesken matkan.
Söin lääkkeitä, mutta aiheutti yhen keskenmenon, ni lopetin.
Mä herään yleensä yöllä tollaseen kuristavaan pahanolon tunteeseen, ja siks en mielelläni oo muualla öitä. Meillä tää on periytyvää sorttia äidiltä tyttärelle.
Paniikkihäiriökin on sairaus.Alkuperäinen kirjoittaja Mesikka:Oletko oikeesti loukkaantunut ihmiselle, joka on oikeesti sairas, sinun miehesi?
soitin juuri lääkärille aikaa, mutta lääkäri lomalla, tulee ensi viikolla, sitten pitää soitella uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Siihen on lääkitys. Mene ihmeessä lääkäriin, jotta saat asian hallintaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Varmaan vaikea miehes ymmärtää jos ei ole itse moista kokenut. Mun mies kun siihen sairastui, oli kova paikka mulle, vaikka samankaltaisia oireita itelläki joskus oli. Ei ollut helppo mennä miehen kanssa esim. kauppaan, kun sillä oli huono olo, pelkäsi että jalat lähtee alta tai oksentaa. Ja hätääntyi jos poistuin näköpiiristä. Kotiin kun pääsi, oli helpottunut. Lopulta tilanne johti siihen, että mies ei kauppaan mennyt ollenkaan. Toisen hermoileminen ja huono olo oli rankkaa katseltavaa kun ei voinut mitenkään auttaa. :/ Kun muutettiin tänne Kotkaan, parani hoitometoditkin, entisellä paikkakunnalla tapaamisia oli harvoin, eikä niistä oikein ollut apua miehelle. Nyt mies ollut "kunnossa" reilun vuoden, lääkitys kohdillaan jne. =)
Tuo kyllä toimii kun vaan jaksaa yrittää. Muistaa hokea itselleen (ääneti) että "ryhdistäydy", "tähän ei kuole", "taju ei lähde" ja "hengitä". Nimimerkillä kokemusta on, lääkkeillä ja ilmanAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:en syö , välillä tämän sain itse pois pitkäksi aikaa, kävin vaan kaupoissa vaikka ahdisti, se jotenkin sitten helpotti se olo, mut nyt vaan ei tunnu auttavan sama..Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:etkö syö lääkettä? Sillähän tuon saisi hallintaan
NÄIN juuri mulla kävi pari vuotta sitten. Vieläki jännittävä, uusi tilanne saa aikaan lievää oiretta mut "normielämä" ei.Alkuperäinen kirjoittaja vauvanäiti:Mulla on kanssa ollut joskus paniikkihäiriö kohtauksia tai itse asiassa oli joskus useinkin. Nykyään kun tunnen että kohtaus on tulossa rupeen ajattelemaan jotain muuta asiaa tai äkkiä keksin jotain tekemistä! se menee nopeasti ohi... ja tiedostan, että nyt tämä on se kohtaus... itse oon ollu kauan aikaa ilman lääkettä ja raskaus aikana ei tullut yhtään kohtausta. Siihen kohtaukseen tavallaan tottuu ja tietää että tämä on se kohtaus niin se helpottaa ainakin minua! tsemppiä kaikille häiriöstä kärsiville =)