Kyllä tekee tiukkaa jäädä hoitovapaalle

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="Sadie";28236695]No kyllä täällä kuule harvasen päivä rutistaan samasta aiheesta.
Se on kukaan eikä ketään ;)[/QUOTE]

Niin niin sun on sitten ihan pakko tunkea rutisemaan sellaiseenkin keskusteluun, jossa muut haluaa vain purkaa tilanteitaan...

"Vieras"
[QUOTE="Sadie";28236700]Niin...?[/QUOTE]

Ihan siten niin kun sun on niin vaikeaa ymmärtää muiden tilanteita, kun TEILLÄ on niin ja näin. Voi huoh ja pyhä mustavalkoisuus...

"Sadie"
[QUOTE="Vieras";28236704]Niin niin sun on sitten ihan pakko tunkea rutisemaan sellaiseenkin keskusteluun, jossa muut haluaa vain purkaa tilanteitaan...[/QUOTE]

Mitä mä oon rutissu? :D

"Sadie"
[QUOTE="Vieras";28236711]Ihan siten niin kun sun on niin vaikeaa ymmärtää muiden tilanteita, kun TEILLÄ on niin ja näin. Voi huoh ja pyhä mustavalkoisuus...[/QUOTE]

On vaikea ymmärtää, että kun se kotiin jääminen on OMA VALINTA, niin miksi päätetään jäädä kotiin, jos se kotona oleminen on yhtä kituuttamista ja rutisemista siitä kuinka mihinkään ei oo rahaa?
Ja niinkuin tässäkin keskustelussa on jo tullut ilmi, että siihen hoitovapaaseen voi etukäteen varautua.

"Vieras"
[QUOTE="Sadie";28236721]Mitä mä oon rutissu? :D[/QUOTE]

Antaa kuule olla :D et mitään, olet ihana ja erinomainen ja ehdottoman oikeassa :) Noin, nyt voit voittajana jatkaa palstailuasi, olethan oikeassa ja muut väärässä :) Ja tiedät paremmin kaikkien muiden tilanteet, koska teilläkin asiat on niin :D

"Vieras"
[QUOTE="Sadie";28236727]On vaikea ymmärtää, että kun se kotiin jääminen on OMA VALINTA, niin miksi päätetään jäädä kotiin, jos se kotona oleminen on yhtä kituuttamista ja rutisemista siitä kuinka mihinkään ei oo rahaa?
Ja niinkuin tässäkin keskustelussa on jo tullut ilmi, että siihen hoitovapaaseen voi etukäteen varautua.[/QUOTE]

Joo, just näin :D Aamen, onneksi sä tulit kertomaan tämän kaiken meille :)

"Sadie"
[QUOTE="Vieras";28236730]Antaa kuule olla :D et mitään, olet ihana ja erinomainen ja ehdottoman oikeassa :) Noin, nyt voit voittajana jatkaa palstailuasi, olethan oikeassa ja muut väärässä :) Ja tiedät paremmin kaikkien muiden tilanteet, koska teilläkin asiat on niin :D[/QUOTE]

Voi sniif, ottaako noin koville?

"Sadie"
[QUOTE="Vieras";28236745]Joo, ottaa :D sä oot vaan niin kertakaikkisen kaikkitietävä.[/QUOTE]

Kelläköhän se nyt ei pää kestä, kun kaikki ei oo sun kanssa samalla rutkutus linjalla? ;)

"Vieras"
[QUOTE="Sadie";28236751]Kelläköhän se nyt ei pää kestä, kun kaikki ei oo sun kanssa samalla rutkutus linjalla? ;)[/QUOTE]

Joo, mulla on kuule nuppi ihan hajalla!

:D

Mutta sä taidat kuitenkin nauttia muiden rutkutuksesta, voit sit tulla rutkuttaan muiden rutkutuksesta, vaikka toki vois vaan hypätä aiheen yli kun se lukee jo otsikossa. Mut ei, onhan se kivempi rutkuttaa! :D

Yhteistyössä