Niinkuin niissä hienoissa omakotitaloissa voi seinien sisällä tapahtua mitä vaan.Ei tietenkään kaikki, ei koskaan kaikki, missään aiheessa. Mutta joskus, jotkut.
Niinkuin niissä hienoissa omakotitaloissa voi seinien sisällä tapahtua mitä vaan.Ei tietenkään kaikki, ei koskaan kaikki, missään aiheessa. Mutta joskus, jotkut.
Samahan se on täällä. Sun kirjotuksia mitä lukenut, niin saanut mustavalkoisen kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254582:Kärjistäminen lieneen vieras termi sinulle *huokaus*
Mutta kyllä ne pari mätää omenaa pilaa koko sadon.
Asutko itse tällaisessa kun noin hyvin tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254607:Rikkaiden kiusaavat kakarat muhivat niissä ökytaloissaan, mutta lähiöiden kakaralauma kerääntyy jengiksi ja poruukallahan on kivempaa kiusata. Silti pahimpia epäspopsiaalisuuden pesälkkeitä on vuokrakasarmist. Mitä halvemmat vuokrat sitä epäsosiaalisempaa sakkia, niin se vaan menee.
En asu, enkä suostuisi asumaan.Asutko itse tällaisessa kun noin hyvin tiedät?
Mulla ei ole kylläkään tapana loukkaantua jos joku sanoo palstalla mua tyhmäksi Kuitenkin luotan omaan älylliseen kapasiteettiini, joten piikki ei sinällään osu.Eli sinä saat loukkaantua kun sinua nimitellään tyhmäksi. Muut eivät saa loukkaantua kun sanot heitä epänormaaleiksi, väität heissä olevan jotain vikaa ja että ovat huonoja vanhempia.
Mä en jaksa asiaa miettiä, koska en sellaisessa asu. Mutta toi yleistäminen on niin pepusta. Ja mistäs tieät kuinka elämä suakin heittää. ja löydät itsesi pahamaineisesta lähiöstä?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27257111:En asu, enkä suostuisi asumaan.
Jos sulle tuli yllärinä että halvimmissa vuokralähiöissä on paljon ongelmia, niin ihmettelen kovasti.
Onneksi ei ole pelkoa siitä että päätyisin pahamaineiseen lähiöön. Ihminen kun on vapaa valitsemaan mihin muuttaa asumaan.Mä en jaksa asiaa miettiä, koska en sellaisessa asu. Mutta toi yleistäminen on niin pepusta. Ja mistäs tieät kuinka elämä suakin heittää. ja löydät itsesi pahamaineisesta lähiöstä?
Mutta toi sun alentaminen voikin johtaa sut juuri sinneAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27257176:Onneksi ei ole pelkoa siitä että päätyisin pahamaineiseen lähiöön. Ihminen kun on vapaa valitsemaan mihin muuttaa asumaan.
Yleistettynä sanotaan, että vanhustenhoito on Suomessa heikolla tolalla. Tällä perusteella halutaan asiaan parannusta. Pitäisikö mun todeta, että kyllä mun mummoni saa hyvää hoitoa, älkää prkle yleistäkö, ei mun mummolla ole asiat huonosti. Tai päivähoidosta, että typerää yleistämistä, kyllä meidän pk:ssa hoitajia riittää ja kaikki toimii?yleistäminen on niin pepusta.
Sehän tässä tuntuukin olevan pointtina..hitto mikä ketju niitä pahansuopia ja ilkeitä mukuloita kasvaa ihan joka kolkassa, myös siellä 300neliön miljoonatalossa. ja siitä, miksi joku muuttaa lähiöön. tiedätkös, että kaikilla ei ole varaa asua jossain luksus kämpässä?? mä en ole meidän "lähiössä" tavannut yhtään ilkeää lasta, meidän lähiöä ympäröi hienommat talot joten en tiedä onko tuolla sitten tavallista rauhallisempaa. sossuntuilla eläjiä pihasta kyllä löytyy, mutta eipä se ole muiden asia. jos sun pikku nico-petteriäs on joku lähiölapsi nimitellyt, niin se ei tarkoita, että suurinosa siellä asuvista lapsista olisi samanlaisia.
Ehkä sun lapsella on sama ongelma. Sen vittuilua ei kaverit ymmärrä, ja siksi "kiusaavat".Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27255000:Mä jätän sun kommentit huomioimatta, koska onnistut jokaisen sanan kääntämään vittuiluksi. Jos mun tapani kirjoittaa ja mun huumori tai sarkasmi ei sulle aukene, niin nothing can do. Onneksi sentään itse tiedän mitä päässäni liikkuu.