Kyllä taas voi olla lähiökakaroiden mammat ylpeitä jälkikasvustaan

Mä myönnän, olen aina ollut sitä mieltä että vuokralähiöissä muhii epäsosiaalinen sakka. Ei kukaan normiperhe suostu muuttamaan betonihelvettiin toimeentulotukiperheiden joukkoon.
Tänään lapsenikin joutui törmäämään tähän ilmiöön nimeltä kiusaavat lähiökakarat. Varmaan pitäisi sääliä niitä kakaroita jotka oireilee vanhempien päihdeongelmien vuoksi. Mutta niin lapsi rakas en ole koskaan ollut. Hieno uusi sukupolvi kasvaa lähiöiden harmaassa betoniviidakossa. Miten musta tuntuu, vastaavanlaisia helmiä löytyy palstalaisten kotoa?!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Hyppään sateenvarjon alle (jos sellaisen alla edes olet :D) ja myönnän miettineeni ihan samaa :kieh:

Kiva itse asua kivalla alueella kivassa talossa, mutta ei niin kivan alueen lähellä ja se sakka sieltä sitten eksyy lähileikkareille sabotoimaan normaalien ihmisten elämää.

[QUOTE="aha";27254561]Meinaatte ettei Eiralaisten rikkaiden kakarat kiusaa tai käyttäydy huonosti?[/QUOTE]
Mulla ainakin on huonoja kokemuksia just rikkaiden lapsista. Samoin esim. opettajien kupeitten hedelmät, ne kun saavat käyttäytyä ihan luvan kanssa huonosti koulussa. : / Ja juu, ei tietenkään kaikki, mutta ne paritkin tapaukset herkistävät yleistämään rajusti. :whistle:

"Vieras"
Jaa, no ympäri helsinkiä asuneena, keskustasta itään, voin sanoa että itse nähnyt eniten kiusaamista noilla paremmilla alueilla. Siellä lapset on oikeasti ilkeitä toisilleen, "kun teiän isällä on vaan tuo pari vuotta vanha audi jne" , antaa se oikeuden syrjiä ja kiusata.
Lähiöissä kieltämättä saattavat pienet lapset olla huonompi tapaisia, noin yleistäen.

Mulla ainakin on huonoja kokemuksia just rikkaiden lapsista. Samoin esim. opettajien kupeitten hedelmät, ne kun saavat käyttäytyä ihan luvan kanssa huonosti koulussa. : / Ja juu, ei tietenkään kaikki, mutta ne paritkin tapaukset herkistävät yleistämään rajusti. :whistle:
Munkin tuntemat pahimmat kiusaajat ja ilkivallantekijät on lapsia jotka asuu miljoonalukaaleissa ja jotka tuodaan Porschella koulun pihaan. Vuokralähiön lapsista suurin osa on parempikäytöksisiä kuin ne. Näin täällä meilläpäin.

Rikkaiden kiusaavat kakarat muhivat niissä ökytaloissaan, mutta lähiöiden kakaralauma kerääntyy jengiksi ja poruukallahan on kivempaa kiusata. Silti pahimpia epäspopsiaalisuuden pesälkkeitä on vuokrakasarmist. Mitä halvemmat vuokrat sitä epäsosiaalisempaa sakkia, niin se vaan menee.

"joo"
Helsingissä 90% ihmisistä asuu enemmän tai vähemmän lähiössä, kantakaupunkiin kun eivät halukkaat edes mahdu. Minä en näe lähiöissä mitään ongelmaa, mutta tietyn aineksen kerääntyminen tietyille alueille on kyllä nähtävissä, asui sitten missä vaan. Esim. nyt asumme kivalla, rauhallisella keskiluokkaisella alueella jossa on paljon pientaloja. Muutama isompi kerrostaloalue löytyy ja etenkin toinen näistä on sellainen, että sitä vältellään tietoisesti. Alueen lähellä on pieni kauppa, jonka kulmilla samat naamat istuvat tissuttelemassa päivästä toiseen, oli kello sitten mitä tahansa. En tahtonut lastani lähimpään kouluun, koska matka sinne kulkee tuon kaupan vierestä- mielummin saatan hänet läheiselle bussipysäkille ja siitä hurauttaa pari kilsaa eteenpäin.

Yhteistyössä