Kyllä se tosi paljon vaihtelee tuo lastenvahtiminen!!!

En voisi kuvitellakaan tuon jäbän yli 2v olevan sekuntiakaan yksinään ulkona.

Samankokoinen, ehkä vähän vanhempi lapsi oli ollut yksinään tuolla tiellä seisomassa, kun mies tuli kotiin. Mies ei ollut uskaltanut jättää lasta yksin, vaan oli jäänyt juttelemaan lapsen kanssa, joka ei suuremmin ollut vastaillut, kun aika pieni oli.

Noin 5min päästä oli lapsen isä tullut ja ei ollut ollut millänsäkään - tosi vilkkaita teitä on lähellä, tuossa ajassa olisi ehtinyt vaikka minne ja eihän me tiedetä kauanko lapsi oli jo ollut tuolla ennenkuin mieheni tuli.

Ja on ihan tosi juttu tämä... :/
 
näin täällä
juu, täällä meillä pihanmammat kokoontuu kesäisin, talvisin niitä ei näe ikinä lastensa kanssa ulkona . Ensimmäinen kevätpäivä kun oli eilen niin kaikki oli kokoontunut vetämään röökiä,grillaamaan yms juoruamaan. lapset n 2-5 ikävuoteen pomppi ja juos ympäri pihoja, lähemmäs 3 kait oleva lapsi meni grillille jossa tuli, äiti huutaa vaan kauempaa että pois sieltä ..ei jaksanut itse hakea edes lastaan pois. mä katon aina ihan :eek: kun kakarat menee menojaa pihalla ja vanhemmat on jossain muualla. kyylää mua hitosti, kait mä oon niden silmissä outo kun menen 2vuotiaani kanssa jokapaikkaan perässä ja leikin hänen kanssaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli83:
jokuhan oes voenu napata lapsen mukaansa..en kyl uskaltas noin pientä jättää :eek:
Kyse on varmasti ollut siitä, että lapsi on puettu ensin ja laitettu ulos odottamaan, mutta tosi helvetin pitkään on odotellut, jos on tuonne tielle jo ehtinyt ja siellä olemaan ainakin tuon 5min.
 
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli83:
jokuhan oes voenu napata lapsen mukaansa..en kyl uskaltas noin pientä jättää :eek:
Kyse on varmasti ollut siitä, että lapsi on puettu ensin ja laitettu ulos odottamaan, mutta tosi helvetin pitkään on odotellut, jos on tuonne tielle jo ehtinyt ja siellä olemaan ainakin tuon 5min.
5min kerkee tapahtua...
 
vieras
Joo, no meillä 2v on joskus ½ minuuttia 7v siskon kanssa pihalla, yrittää silloinkin saman tien karata tielle. Puistossa saa kyllä mennä kauemmas muiden lasten kanssa, mutta näköyhteys on koko ajan. Aika hurjaa jättää tuon ikäinen ilman valvontaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, no meillä 2v on joskus ½ minuuttia 7v siskon kanssa pihalla, yrittää silloinkin saman tien karata tielle. Puistossa saa kyllä mennä kauemmas muiden lasten kanssa, mutta näköyhteys on koko ajan. Aika hurjaa jättää tuon ikäinen ilman valvontaa :/
Lapsi voi toki olla lähes 3v jo, mutta silti.

 

Yhteistyössä