[QUOTE="myyjä";28261618]Ihme touhua taas täällä, niitä lapsia ei päästetä näkösältä kaupassa.
Ja jos sen lapsen hukkaa hetkeksi niin sitten kulkee äidin vieressä koko ajan, jos ei komento riitä niin valjaat kehiin.
Menetän töissä hermoni viikottain erääseen 4 lapsen kanssa kaupassa käyvään äitiin. Kun sisään astuvat niin kaksi pienintä lähtee juoksuun ja pyörivät ympäri kauppaa. Äitiä ei kiinnosta missä nämä lapset siellä menee, joskus huutaa nimeltä ja kun lapsi vastaa muutaman hyllyn päästä niin jatkaa shoppailujaan, ilman muksuja.
Olen huomauttanut asiasta äidille, palauttanut lapsen äidin luo ja kertonut että lapsi heitteli leluja leluhyllystä. Olen palauttanut lapsen äidilleen kun makoili isolla käytävällä leikkien ja muut ihmiset yrittivät kiertää sätkivää lasta kärryillä, olisi voinut oikeasti sattua kun sormi jää kärryn pyörän alle.
Korjasin muksun talteen ja palautin lapsen äidille, sanoin suoraan että lapsista on pidettävä huolta kaupassa, ei saa antaa kulkea vapaana.
Ei ole perkele niin vaikeaa. Ja jos on niin voivoi, itsepä olet tiesi valinnut.[/QUOTE]
Mun mielestä tämä on eriasia kuin ap:n tapaus. On eriasia antaa lapsen touhuta vapaasti ja tehdä tuhmiaan, kuin se että lapsi joskus kerran karkaa ja tekee tuhmia.