Ei tää liity kinkereihin. Erotan sen tavallisen tyylin millä miehet kertovat härskimpiä juttuja.Totta kai siedät, sovinismi on in kinkeripiireissä.
Mutta rotta taittoi kamelin selän.
M1es:n tyyli on vaan...outo, erilainen.
Ei tää liity kinkereihin. Erotan sen tavallisen tyylin millä miehet kertovat härskimpiä juttuja.Totta kai siedät, sovinismi on in kinkeripiireissä.
Mutta rotta taittoi kamelin selän.
Häntäkin surkastui pois kun ei kiipeilty enää puissa, vain häntäluu jäi muistoksi siitä.Niin no, harva asia ihmisen kehossa turhaan on kehittynyt.
En voisi olla enempää samaa mieltä. Harvoinpa tuo ällötys muuten edes muusta aiheesta kirjoittaa. Mielen köyhyyttä, sanon minä. Luulen, että irlissä hän jää vaille huomiota, siksi viljelee provokaatiota palstoille.Sori vaan, m1es. Mut aina kun puhut jotain seksiin tai sukupuolijuttuihin viittaavaa niin osaat tehdä sen jollain tapaa ällöllä tavalla. Menet rajojen yli, liian pitkälle.
Kyllä mä pervoa puhetta miehillä siedän mut sulla on joku ongelma.
Intiimitoimintojen yksityiskohtainen kuvailu kusen valumissuunitineen on ällöä.Etkö ole koskaan elämäsi aikana pierassut?
Yäk kuulostaa kauhealta. Mun mies ei sheivaa ikinä mutta minä kuumavahailen.Rakastellessa jos molemmat ovat sheivattuja, tunnelma kärsii. Karvoitus ehkäisee inhottavan hikoilun aiheuttamat haitat. Karvat on +!
tjaahh,Kuinka paljon teillä niitä perskarvoja on, jos sillä on yhtään mitään vaikutusta piereskelyyn? Kun en ole havainnut niiden kahden karvan sheivaamisella olevan mitään vaikutusta mihinkään.