Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
*Ja nyt avaa sateenvarjon*
En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
ajattelin ensin peppiä mutta tyttö niin rauhallinen että riehakas peppi ei sopinutkaan, valitsin sitten tuon raskausaikana mietityn vanhanaikaisen ja arvokkaan kuuloisen nimenAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No onhan se yks maalivahtikin Sinuhe nimeltään..ja ihan ihmiseltä näyttää.=)
Tuo Senja, on kans ihan nätti nimi vaikkakin vähän vanhanaikasen kuuloinen.Mut nepä taitaa olla muodissa, Ainot ja sen semmoset.
Taitaa ne kuset olla jossain muualla kun mun muroissa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .