Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista? Se on eri asia jos lapsia kiusataan heidän nimistään tai olemuksestaan, sitä en tahdo kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle ei tulisi mieleenkään morkata toisten ihmisten nimivalintoja, vaikken itse kaikista nimistä pidä... Oksettavaa, että nauretaan ja kauhistellaan täällä.
Olette kuin koulukiusaaja kakaroita..
Niin, enpä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Taitaa ne kuset olla jossain muualla kun mun muroissa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
*Ja nyt avaa sateenvarjon*
Ok! Riita poikki ja voita väliinAlkuperäinen kirjoittaja vera:Niin, enpä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Taitaa ne kuset olla jossain muualla kun mun muroissa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin lastesi nimiä ja oletinkin ettet niitä paljasta. Tiedoksi kuitenkin sellainen, ettei tulis mieleenkään morkata sun tai kenenkään muunkaan lapsen nimiä tällä palstalla.
Voihan se olla etten niistä lapsiesi nimistä pitäisi tai voihan olla että oikein rakastaisin, en nyt kuiteskaan olis täällä alkanut arvostelemaan ja naureskelemaan.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, kun osataan antaa myös persoonallisia nimiä :heart: Minä taas en vaan voi käsittää tätä Onni, Veeti, Aada, Ella linjaa, lapsihan on kuin muurahaispesässä. Massakamaa.
Saa. Mäki ilmaisin vaan mielipiteeni, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja xs:Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista? Se on eri asia jos lapsia kiusataan heidän nimistään tai olemuksestaan, sitä en tahdo kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle ei tulisi mieleenkään morkata toisten ihmisten nimivalintoja, vaikken itse kaikista nimistä pidä... Oksettavaa, että nauretaan ja kauhistellaan täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ok! Riita poikki ja voita väliinAlkuperäinen kirjoittaja vera:Niin, enpä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Taitaa ne kuset olla jossain muualla kun mun muroissa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin lastesi nimiä ja oletinkin ettet niitä paljasta. Tiedoksi kuitenkin sellainen, ettei tulis mieleenkään morkata sun tai kenenkään muunkaan lapsen nimiä tällä palstalla.
Voihan se olla etten niistä lapsiesi nimistä pitäisi tai voihan olla että oikein rakastaisin, en nyt kuiteskaan olis täällä alkanut arvostelemaan ja naureskelemaan.
Vai, että ihan kiusaamista *huokaa syvään*. Nyt täytyy kai hävetä, kun en ymmärrä näitä kamalia väännösnimiäAlkuperäinen kirjoittaja v:Saa. Mäki ilmaisin vaan mielipiteeni, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja xs:Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista? Se on eri asia jos lapsia kiusataan heidän nimistään tai olemuksestaan, sitä en tahdo kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle ei tulisi mieleenkään morkata toisten ihmisten nimivalintoja, vaikken itse kaikista nimistä pidä... Oksettavaa, että nauretaan ja kauhistellaan täällä.
Musta tämä on kiusaamista... siis osa tässä ketjussa oikein ihmettelee mite vanhemmat VIHAAVAT lapsiaan...
Osa kyl ihan asiallisesti on ilmaissut mielipiteensä mutta osa vois vähän miettiä..
aivan ! vaikka tämä ketjun aloitinkin niin "makuasioista ei kiistellä"Alkuperäinen kirjoittaja vera:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ok! Riita poikki ja voita väliinAlkuperäinen kirjoittaja vera:Niin, enpä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Taitaa ne kuset olla jossain muualla kun mun muroissa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vera:Joku vissiin kusi aamulla muroihis.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En niitä täällä todellakaan paljasta, mutta voin sanoa, ettet sinä niistä tykkäis ihan periaatteesta (vaikka oon blondi en oo idiootti).Alkuperäinen kirjoittaja vera:Mitkä sun lasten nimet on?Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
=)
Alkuperäinen kirjoittaja x:Lemonia on ollut tähän mennessä vastaantulleista pahin.
Mielestäni erikoinenkin nimi voi olla kaunis. Tosi en minäkään ymmärrä mitään hassuja nimivirityksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai, että ihan kiusaamista *huokaa syvään*. Nyt täytyy kai hävetä, kun en ymmärrä näitä kamalia väännösnimiäAlkuperäinen kirjoittaja v:Saa. Mäki ilmaisin vaan mielipiteeni, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja xs:Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista? Se on eri asia jos lapsia kiusataan heidän nimistään tai olemuksestaan, sitä en tahdo kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle ei tulisi mieleenkään morkata toisten ihmisten nimivalintoja, vaikken itse kaikista nimistä pidä... Oksettavaa, että nauretaan ja kauhistellaan täällä.
Musta tämä on kiusaamista... siis osa tässä ketjussa oikein ihmettelee mite vanhemmat VIHAAVAT lapsiaan...
Osa kyl ihan asiallisesti on ilmaissut mielipiteensä mutta osa vois vähän miettiä..
Ja minusta Joas.Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja x:Lemonia on ollut tähän mennessä vastaantulleista pahin.
No sehän ei sukunimelleen mitään voi.Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Oon nähny semmosenkin ku Ilona Vulli, jälkimmäinen siis sukunimi. Ei varmaan väännetä ikinä mitenkään...
Kyllä erikoinenkin VOI olla kaunis, mutta riippuu ihan nimestä ja nämä väännösnimet ei oikein sytytä, mutta tämähän on vain MINUN mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielestäni erikoinenkin nimi voi olla kaunis. Tosi en minäkään ymmärrä mitään hassuja nimivirityksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Vai, että ihan kiusaamista *huokaa syvään*. Nyt täytyy kai hävetä, kun en ymmärrä näitä kamalia väännösnimiäAlkuperäinen kirjoittaja v:Saa. Mäki ilmaisin vaan mielipiteeni, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja xs:Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista? Se on eri asia jos lapsia kiusataan heidän nimistään tai olemuksestaan, sitä en tahdo kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle ei tulisi mieleenkään morkata toisten ihmisten nimivalintoja, vaikken itse kaikista nimistä pidä... Oksettavaa, että nauretaan ja kauhistellaan täällä.
Jessica-Justiinoita.
no emmie usko et se on vihaamista se ruman nimen antaminen....Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Sappa se. Välillä mietin, miksi vanhemmat vihaavat lapsiaan niin paljon, että antavat mitä kummallisempia nimiä lapsilleen :headwall: :headwall: .
Kyllä Eetuja ja Emilioita on tänä vuonna nimetty enemmän kuin Lumi, Jessica, Kivi tai Myrsky - nimisiä. Ettei tarvitse odottaa 20 vuotta, että ne on in. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja chocolate:Kun nykyään halutaan erikoinen ja harvinainen nimi, joka ei tule vastaan joka nurkalla... Mutta kuinkas sitten kun ne kullannuput aloittaa koulun ja joka toisen nimi on Lumi/Jessica/Kivi/Myrsky? Ei sillä, jokainen nimetköön lapsensa kuinka tahtoo eikä mulla henk.koht. ole mtn erikoisia nimiä vastaan, mutta 20 vuoden päästä on taas Emiliat ja Eetut in. Sitä odotellessa :xmas: