Kyllä harmittaa käytiin tänään kattomassa yhtä vuokra kämppää

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Huomaa et kaikki vastanneet taitaa asua eteläsuomessa?? :whistle:
Joo nykyään,mut esim rovaniemeltäkään ei taida enää saada tuon kokosta rivaria noin halvalla.Jos siis on vielä oikeasti hyväkuntonen.Me maksettiin roissa asuessa rivarista jossa oli n.73neliöö niin 750? :whistle:

miia
Noh,sieltäpäin,missä asustat,niin on tuo aika kallis...aikanaan asuttiin kans tuppukylällä kolmios,jonka koko oli 90neliöö,ja hyvä kuntonen,ja vuokra oli 385/kk...ja kuitenkin kyse oli isommasta paikkakunnastas,kun sun asuinpaikka;)

mä asun keskisuomessa, pienellä paikakunnalla, mutta jopa tän hintatasoon tuo on halpa kokoisekseen. kaveri asui kaupungin rivitalokaksiossa, 540e +vesi+sähköt.. ja neliöitä 62. mulla siis tuohon kuuluu tosin vesi, sähkö ja öljy. jätemaksun maksan lisäks.

Tuohan on aika halpa. Me ollaan menossa kattomaan täysin remontoitua taloa, 4h+k 130 neliötä ja vuokra on siinä 660?+sitte lämmitys, jätemaksut...olis tosi halpa. Nyt maksetaan 560? kolmiosta, jossa neliöitä 78 ja tämä on aika halpa. Eikä asuta eteläsuomessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä asun keskisuomessa, pienellä paikakunnalla, mutta jopa tän hintatasoon tuo on halpa kokoisekseen. kaveri asui kaupungin rivitalokaksiossa, 540e +vesi+sähköt.. ja neliöitä 62. mulla siis tuohon kuuluu tosin vesi, sähkö ja öljy. jätemaksun maksan lisäks.
Tuohon kuuluis kans vesimaksut 4hlö,autopaikka,roskamaksu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näyttää olevan selvillä vuokratasosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et taida oikein olla selvillä Pohjois-Pohjanmaan vuokratasosta?
sä et tainnut tajuta...
Tämä ei todellakaan ole kallis...

4h+k+s 103neliöö rivarissa hyvä kuntoinen kaikenlisäks,mutta että vuokra siinä olis ollu 642e/kk

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Halpa joidenkin mielestä?! :snotty:
no kokoonsa nähden. onhan yli 600e jo hitosti rahaa, mutta asuminen on kallista.
Meillä on 141 neliötä asuintilaa ja 3600 neliötä pihaa, lainaa korkoineen maksetaan tästä noin 750 euroa kuussa. :D
mä tiedän.. me lyhennettiin lainaa 550e kuussa kun rakennettiin. mulle vaan sellainen ei ole mahdollista tässä elämäntilanteessa että omaa makselis pois. vuokralla asuminen on kallista!! ja tosiaan.. tuohon lyhennykseen tulee tietty myös vakuutukset, lämmitykset yms päälle.

mutta
Halpa joidenkin mielestä?! :snotty:
no kokoonsa nähden. onhan yli 600e jo hitosti rahaa, mutta asuminen on kallista.
Meillä on 141 neliötä asuintilaa ja 3600 neliötä pihaa, lainaa korkoineen maksetaan tästä noin 750 euroa kuussa. :D
Niin plus kaiketi maksatte ne muut asumiskustannukset vielä, lämpö ym :)

Yhteistyössä