Kyllä akan kurittaminenkin tehdään koko ajan hankalammaksi!

[QUOTE="MIES";22802673]Nainenhan on kuin koira. Molemmat kaipaavat miestä pitämään heistä huolta ja molemmat haluavat jonkun jota katsoa ylöspäin.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Ei miestä tarvita kuin kolmeen asiaan kuten tässä ketjussa on jo todettu. :D Ja jos mies ei osaa antaa hyvää seksiä, niin on kyllä heikoilla se mies... :whistle:
 
[QUOTE="MIES";22802798]Kuitenkin kaipaat sitä alfa-urosta vierellesi jotta voit katsoa miestä ylöspäin ja ihailla silmät loistaen.[/QUOTE]

Mua ei ainakaan vakuuta mies jonka pitää korostaa omaa miehisyyttään kirjoottamalla koko nikkinsä isoolla. :D
 
[QUOTE="MIES";22802798]Kuitenkin kaipaat sitä alfa-urosta vierellesi jotta voit katsoa miestä ylöspäin ja ihailla silmät loistaen.[/QUOTE]

En todellakaan.. Tollanen älytön alfamale -paska saa mut voimaan pahoin..

Mut kyllä mä ymmärrän että joillain miehillä on pakonomainen tarve korostaa sitä.. :xmas:
 
Kepsis
[QUOTE="MIES";22802798]Kuitenkin kaipaat sitä alfa-urosta vierellesi jotta voit katsoa miestä ylöspäin ja ihailla silmät loistaen.[/QUOTE]

leikit asioilla mitkä ei ole leikin asia
 
[QUOTE="MIES";22802963]Heikosti menee sinullakin kun kukaan hyvää seksiä antava mirs ei halua sinua.[/QUOTE]

Jaa mistäs sä sen tiedät. :whistle: Sä et varmaan saa seksiä ollenkaan, sen verran katkeralta vaikutat naisia kohtaan. :D
 
"MIES"
Jaa mistäs sä sen tiedät. :whistle: Sä et varmaan saa seksiä ollenkaan, sen verran katkeralta vaikutat naisia kohtaan. :D
Eihän sulla ole miestä, saatika että sulla olis mies jolta saisit sitä vaatimaasi hyvää seksiä.

Minähän vain kerron minkälaisia naiset ovat, jos se on sun mielestä katkeruutta niin olkoon. Minulla nyt sattuu olemaan varaa kertoa oma mielipiteeni naisista, eikä mun tarvitse mielistellä naisia pillun toivossa, koska sitä on saatavilla aina kun haluan.
 

Yhteistyössä