Kyllä akan kurittaminenkin tehdään koko ajan hankalammaksi!

äiti 44 v
[QUOTE="MIES";22800981]Naista tarvitaan keittiössä, kodinhoito- ja makuuhuoneessa. Muuten naisita ei ole kuin harmia.[/QUOTE]

No minua ei tarvita keittiössä eikä juuri kodinhoitohuoneessakaan tule viipyiltyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22801512:
Timppa se jaksaa ketjusta toiseen puolustella muslimien ihmisoikeusrikkomuksia ja islamia. Timppa lienee imaami.
Jaa, vai niin. Kerro toki tarkemmin missä olen puolustellut "ihmisoikeusrikkomuksia ja islamia". Se että en vaahtoa joka ketjussa islamia vastaan ei tarkoita että olisin imaami. Minusta kaikki uskonnot tasapuolisesti ovat ihmiskunnan syöpä.
 
äiti 44 v
Jaa, vai niin. Kerro toki tarkemmin missä olen puolustellut "ihmisoikeusrikkomuksia ja islamia". Se että en vaahtoa joka ketjussa islamia vastaan ei tarkoita että olisin imaami. Minusta kaikki uskonnot tasapuolisesti ovat ihmiskunnan syöpä.
Aha. Tämä oli siis virallinen julkilausumasi tästä asiasta :)

Mutta islamhan ei ole pelkästään uskonto. Islam on poliittinen yhteiskuntajärjestelmä ja se kelpaa kaikille henkisillekin imaameille.
 
yksi vain
Et voi olla noin typerä timppa vai oletko oikeasti?

Luuletko sä että shariaa ryhdytään solveltamaan alkajaisiksi pettäjävaimojen kivittämisellä? Ei tietenkään, vaan ensin otetaan pienempiä jutskia shariasta ja siitä sitten edetään isompiin. Nyt on annettu pikkusormi ja kohta se vie koko käden...
En lukenut tätä sen enempää.. vaan Sharia laki tulisi siviilioikeuden käyntiin,jolloin kumatkin ovat muslimeja.
joten sovittelussa käytettäisiin shariaa niiltä osin mitä suomen oma laki antaa myöden.
I
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22801553:
Aha. Tämä oli siis virallinen julkilausumasi tästä asiasta :)

Mutta islamhan ei ole pelkästään uskonto. Islam on poliittinen yhteiskuntajärjestelmä ja se kelpaa kaikille henkisillekin imaameille.
Minulle kun ei tuo yhteiskuntajärjestelmäkään oikein kelpaa. Länsimainen edustuksellinen demokrtatia on enempi mieleen.
 

Yhteistyössä