Niin siis sen verran pitää kyllä muuttaa tuota mun edellistä kommenttia, että kyllä nyt tuollainen uros kelpaa kyllä dildoksi. Sen jälkeen pyyhitään jalat siihen.Siihen asti kun se aukasee suunsa..
Niin siis sen verran pitää kyllä muuttaa tuota mun edellistä kommenttia, että kyllä nyt tuollainen uros kelpaa kyllä dildoksi. Sen jälkeen pyyhitään jalat siihen.Siihen asti kun se aukasee suunsa..
Eihän lapsiakaan saa kurittaa niin miksi naistakaan? Mutta sellaista äitiä, jonka mielestä lasta saa nippaista/näppäistä/tukistaa, saa kanssa vähän kurittaa. Mutta ihan vain koulutusmielessä.mua kiinnostaisi tietää mitä timppa alunperin tarkoitti tällä aloituksella (muuta kuin provosoida). oletko tosiaan sitä mieltä että "akkoja" pitäisi saada kurittaa?
En luule vaan tiedän naisten olevan kiinnostuneita minusta. Tässä ketjussakin naisia pörrää ympärilläni. Alkukantainen miehisyys vetoaa naisiin heidän sitä itse tajuamatta.Luuletko naisten oikiasti välittävän tuollaasesta miehestä.
Alfa-uros ottaa kenet haluaa ja kun olet kerran saanut alfa-urosta et halua siitä luopua.Niin siis sen verran pitää kyllä muuttaa tuota mun edellistä kommenttia, että kyllä nyt tuollainen uros kelpaa kyllä dildoksi. Sen jälkeen pyyhitään jalat siihen.
Huomaatkos, sinunkin on ihan pakko jatkaa keskustelua kanssani kun kerrankin olet kohdannut alfa-uroksen.Kyllä se on se alkukantainen urpous mikä "vetoaa" Ku viestit on sitä luokkaa ettei kertakaikkiaan voi pitää suutansa kiinni vaan on pakko kommentoida
Mistäpä näistä koskaa tietää mitä nää on.Mä en kyllä usko, että tuo MIES olis mies lainkaan. Kunhan vain haluaa jauhaa sontaa täällä.
Mutta jokaista järkevää naista kohden löytyy 5 tyhmää jotka hilaavat takaisin pilveen.Mistäpä näistä koskaa tietää mitä nää on.
Mut surullisintahan on se et tollasia tyyppejä on oikeesti olemas. Niitä on sit kiva tiputella aina maan pinnalle sieltä pilvilinnoista..
No joo, senki oon kyl huomannu..Mutta jokaista järkevää naista kohden löytyy 5 tyhmää jotka hilaavat takaisin pilveen.
Tätä ei olisi kannattanut yhdenkään miehen täällä lausua julki. Että vain 20% naisista on järkeviä ja loput 80% tyhmiä. Aika radikaali mielipide mutta pakkohan se on uskoa kun nainen sen sanoo.Mutta jokaista järkevää naista kohden löytyy 5 tyhmää jotka hilaavat takaisin pilveen.
Onneks täällä palstaillaanki niin ryppyotsaisestiTätä ei olisi kannattanut yhdenkään miehen täällä lausua julki. Että vain 20% naisista on järkeviä ja loput 80% tyhmiä. Aika radikaali mielipide mutta pakkohan se on uskoa kun nainen sen sanoo.
Sulle hyvää seksiä, kaikkine kiloinesi. buaaaaah!Ei miestä tarvita kuin kolmeen asiaan kuten tässä ketjussa on jo todettu. Ja jos mies ei osaa antaa hyvää seksiä, niin on kyllä heikoilla se mies...