Kyllä tuo Minna Kauppi vaan on kaunis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ullis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ullis

Vieras
Tosin vielä kauniimpi on ihan luonnossa, kun on lähdössä metsään tai tulossa sieltä. :D
Tosin kyllähän tuo Maikkarin juttuotsikko taas on vähän yliampuva...

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1110861/urheilijakaunotar-minna-kauppi-upeissa-mallikuvissa

Minna on kaunis myös mun mielestä - myös luonnossa. Eli oli meikillä tai ilman, niin kaunis nainen on. Jotenkin mä vaan kuvittelen, ettei Minnalle toi ulkonäkö ole se kaikkein tärkein asia elämässä.

Tässä vielä Minna vähän "omemmassa" ympäristössä ja enemmän itsensä näköisenä:

minna_kauppi_woc_middle_08.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinax:
Minna on aika tavis, omasta mielestäni sen positiivisuus kääntyy negatiiviseksi..

Mitä sie tarkoitat tuolla, että positiivisuus kääntyy negatiiviseksi?

liika tuo positiivisuuden anti medialle, rupee jo miettiin mitä se yrittää.. vaikka hienoja saavutuksia Minnalla on..

Minna on aika tavis, omasta mielestäni sen positiivisuus kääntyy negatiiviseksi..

liika tuo positiivisuuden anti medialle, rupee jo miettiin mitä se yrittää.. vaikka hienoja saavutuksia Minnalla on..

Siis tuollainenhan se Minna on ihan luonnossakin, ei tuo positiivisuus mitään esittämistä ole. Joissakin ihmisisissä sitä vaan on virtaa ja energiaa vaikka muille jakaa. Tosin en ole milloinkaan viettänyt Minnan kanssa 24/7, mutta se mitä olen häneen muutaman kerran törmännyt, niin kyllä hän ihan sellainen on kuin esimerkiksi kotisivunsa antavat ymmärtää.

Siis tuollainenhan se Minna on ihan luonnossakin, ei tuo positiivisuus mitään esittämistä ole. Joissakin ihmisisissä sitä vaan on virtaa ja energiaa vaikka muille jakaa. Tosin en ole milloinkaan viettänyt Minnan kanssa 24/7, mutta se mitä olen häneen muutaman kerran törmännyt, niin kyllä hän ihan sellainen on kuin esimerkiksi kotisivunsa antavat ymmärtää.

niin sie oot törmänny vaan.. kyllä mäkin olen positiinen tuolla kun liikun!

Alkuperäinen kirjoittaja :
niin sie oot törmänny vaan.. kyllä mäkin olen positiinen tuolla kun liikun!

Kyllä urheilijoiden reaktiot tulevat luonnostaan pieleen mennen kisan jälkeen. Siinä kohtaa ei pysty esittämään mitään. Eli mä en puhu nyt mistään 'kaupugilla kaupan kulmalla nähtyä' -tyyliin.

Yhteistyössä