Nams, kyllä nämä miehet on paljon parempia hoikempina! Sis linkin kuviin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta ainoastaan kaikkonen on tuossa paremman näköinen hoikempana, mutta osuutta voi olla myös tuolla karmealla tukallakin tuossa pulskemmassa kuvassa.
Minä pidän pulskista, isoista miehistä (vaikka omani onkin hoikka).

Totta, kuka tahansa on paremman, nuoremman, terveemmän ja seksikkäämmän näköinen hoikkana kuin lihavana. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.
Tuosta Samulista pidän kyllä kummin vaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja totta:
Totta, kuka tahansa on paremman, nuoremman, terveemmän ja seksikkäämmän näköinen hoikkana kuin lihavana. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

5 miehen otoksesta 20% sinulle kävisi kyllä paksunakin. Kuitenkin kirjoitat, että KUKA TAHANSA on paremman näköinen hoikkana.
Itse tiedän monia pulleita, terveen ja nuoren ja seksikkään näköisi ihmisiä. Samoin myös sairaiden, vanhojen ja antiseksikkään näköisiä hoikkia.
Eipä ole ihan noin mustavalkoista onneksi tuo :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja totta:

5 miehen otoksesta 20% sinulle kävisi kyllä paksunakin. Kuitenkin kirjoitat, että KUKA TAHANSA on paremman näköinen hoikkana.
Itse tiedän monia pulleita, terveen ja nuoren ja seksikkään näköisi ihmisiä. Samoin myös sairaiden, vanhojen ja antiseksikkään näköisiä hoikkia.
Eipä ole ihan noin mustavalkoista onneksi tuo :)

En, Samuli on ok sekä lihavana että hoikkana, sanottaisko että noi muut ei kelpais tuossa paksussa kunnossa :D. Minusta ainakin 99% esim. Suurista pudottajista on paremman näköisiä hoikkina ja kaikki esim. Painonvartijoissa hoikistuneet ovat varmasti tyytyväisempiä hoikkuneeseen ja nuortuneeseen ulkonäköönsä :).

Yhteistyössä