Siis näenkö vain jotenkin väärin, vai mikä ton Martinan tisseissä on vialla :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Jotenkin ei kyllä oikein sovi yhteen vauvamaha ja seksitanssi. Oonko vähän nipo?

Eli sun mielestä se olisi sopimatonta tanssia ja stripata esim miehelleen kahden kesken kotona jos on raskaana? Kerta seksitanssi ja vauvamaha ei sovi yhteen.

Ei olisi sopimatonta kotona tanssia omalle miehelle. Kuten ei ole sopimatonta harrastaa raskaana ollessa oman miehen kanssa seksiä.

Mutta minusta sopimattomuuden raja menee siinä (kuten joku tuossa jo kirjoittikin), että esittelee sitä raskaana olevaa kroppaansa vieraille miehille kiihottaakseen heitä, poseeraa ja antaa ottaa eroottisia kuvia yleiseen levitykseen (ja tumputukseen) . Jotenkin melko saastainen ajatus.

On ihan eri juttu olla seksikäs omalle miehelleen kuin kaikille miehille.

Minä en kyllä osaa pitää tuota Martinan tanssia seksitanssina, aika kaukana se on strippaamisesta joka on sitä seksitanssia.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jotenkin ei kyllä oikein sovi yhteen vauvamaha ja seksitanssi. Oonko vähän nipo?

mä olen jotenkin samoilla linjoilla. En ole ikinä pitänyt itteeni mitenkään nipona, mut kai mä sit oon. Jotenkin se vauvamaha on mulle miehen ja mun yhteinen asia. En haluis että vieraat miehet kuolaa ja tumputtaa tietokoneensa ääressä katsellessaan mun daisareita ja vauvamahaa.

Oon hyvin paljon samoilla linjoilla teidän kanssa. Näin sen Martinan tanssiryhmän esiintymisen BB:ssä ja siinä jo jotenki tökkäs se, et nainen raskaana harjottaa tollasta. Valitettavasti en osaa eritellä mitenkään, mikä siinä ei näytä/tunnu oikeelta, mut niin vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:

mä olen jotenkin samoilla linjoilla. En ole ikinä pitänyt itteeni mitenkään nipona, mut kai mä sit oon. Jotenkin se vauvamaha on mulle miehen ja mun yhteinen asia. En haluis että vieraat miehet kuolaa ja tumputtaa tietokoneensa ääressä katsellessaan mun daisareita ja vauvamahaa.

Oon hyvin paljon samoilla linjoilla teidän kanssa. Näin sen Martinan tanssiryhmän esiintymisen BB:ssä ja siinä jo jotenki tökkäs se, et nainen raskaana harjottaa tollasta. Valitettavasti en osaa eritellä mitenkään, mikä siinä ei näytä/tunnu oikeelta, mut niin vaan on.

No entäs pukeutuminen? Siis saako raskaanaoleva pukeutua seksikkäästi? Avoin kaula-aukko, minihame, korkkarit tms? Mietin vaan missä menee se raja et millon se raskaanaolevan seksikkyys on mautonta ja millon sallittua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

Eli sun mielestä se olisi sopimatonta tanssia ja stripata esim miehelleen kahden kesken kotona jos on raskaana? Kerta seksitanssi ja vauvamaha ei sovi yhteen.

Ei olisi sopimatonta kotona tanssia omalle miehelle. Kuten ei ole sopimatonta harrastaa raskaana ollessa oman miehen kanssa seksiä.

Mutta minusta sopimattomuuden raja menee siinä (kuten joku tuossa jo kirjoittikin), että esittelee sitä raskaana olevaa kroppaansa vieraille miehille kiihottaakseen heitä, poseeraa ja antaa ottaa eroottisia kuvia yleiseen levitykseen (ja tumputukseen) . Jotenkin melko saastainen ajatus.

On ihan eri juttu olla seksikäs omalle miehelleen kuin kaikille miehille.

Herra jestas sentään! Mä olen luullut, että sinunkaltaiset ihmiset on tsoukkeja. Mutta teitä siis ihan oikeasti on olemassa? :o

Mikä on kantasi tällaiseen poseeraamiseen ja kiihottamiseen ilman sitä raskausmahaa?

Samat sanat sinulle... Luulin itse, että lähes jokainen normaali nainen pitäisi raskaana olevan strippausta ja seksitanssia sopimattomana.

Herttileijaa! Sulla lienee syvä uskonnollinen kasvatus? Joku "Pyhä Äiti" syndrooma?

Mä olen bi ja mun mielestä raskaana olevat naiset on superherkullisia. Äitiys kaunistaa naisia ja mä tykkään muutenkin pyöreistä muodoista, isoista rinnoista, jne. Sitäpaitsi raskausaika herkistää yleensä odottavat äiditkin nauttimaan seksistä eri lailla kuin ennen: ei huolta raskaaksi tulemisesta, hormonit jyllää eri lailla, jne. NAM!

No entäs pukeutuminen? Siis saako raskaanaoleva pukeutua seksikkäästi? Avoin kaula-aukko, minihame, korkkarit tms? Mietin vaan missä menee se raja et millon se raskaanaolevan seksikkyys on mautonta ja millon sallittua :)

No jos haluaa minihameen, korkokengät ja avonaisen kaula-aukon laittaa, nii ei mulla mitää sitä vastaan ole. =) Kuhan ne on vaan sopivan kokoset, ja hyvän maun rajoissa. Eli siis ei koiteta mahtua niihi ennen raskautta- vaatteisiin sen jälkee kun ollaan lihottu melki 20kg. :D Ehkä toi tietty vaikuttaa, että juurikan en perusta tosta Marttiinasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:

Hyi hyi!! Raskaana oleva nainen ei saa ikinä näyttää seksikkäältä!!! Jos on paksuksi pantu, niin pitää pysyä kotona neljän seinän sisällä tukka paskaisena. Jos on ihan pakko jossain käydä, niin kaapu on ainoa oikea vaate.

naisen tarkoitus ei ole olla objetki kaikenlaisille seksinälkäisille heteroille ja bi-naisille. Siunatussa tilassa on minustakin todella mautonta kekkelöidä julkisesti noin. Se kertoo vain erittäin huonosta harkintakyvystä.

Minua nauratti parissa kuvassa ilmeet, tissit nyt on ihan normaalit riiputissit niinkun isolla osalla suomalaisia. Tanssikoon jos tykkää, kunhan pysyy järki päässä ettei ole liian korkeat korot tms. ettei kaadu. Ei tämä minustakaan mitään seksitanssia ole.

Silarit näyttää just tuollaisilta. Rumat.
En mä tiedä, mun mielestä raskaudessa on jotain "pyhää"..niinkuin joku jo tuossa kirjoitti; voi olla omalle miehelleen seksikäs, mutta tanssia puolialastomana vieraille niin...juu ei.
Martina olis muuten paljon nätimpi ilman silareita, kun on noin hoikka ja sopusuhtainen kroppa. En tajua mikä noissa silareissa viehättää.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
naisen tarkoitus ei ole olla objetki kaikenlaisille seksinälkäisille heteroille ja bi-naisille. Siunatussa tilassa on minustakin todella mautonta kekkelöidä julkisesti noin. Se kertoo vain erittäin huonosta harkintakyvystä.

Ootko sä ihan tosissas? Sulla taitaa tosiaan olla takana uskonnollinen vakaumus? "Siunatussa tilassa", jne.

Ja mä otin tuon raskaana olevan naisen herkullisuuden esille siksi, että aikaisemmin joku sanoi, että naiset saa muuten kyllä kekkaloida, mutta raskaana ollessa se on rivoa. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaikkea muuta kuin rivo. Se on herrrrrkullinen... :)

Yksi nipo lisää ilmoittautuu!Munkin mielestä se on vaan jotenkin mautonta esiintyä julkisesti (lehtien sivuilla,julkisissa tapahtumissa esiintyen) objektina kun on raskaana.Se on vain jotenkin mun mielestä...noh,mautonta ja merkillistä..

Ootko sä ihan tosissas? Sulla taitaa tosiaan olla takana uskonnollinen vakaumus? "Siunatussa tilassa", jne.

Ja mä otin tuon raskaana olevan naisen herkullisuuden esille siksi, että aikaisemmin joku sanoi, että naiset saa muuten kyllä kekkaloida, mutta raskaana ollessa se on rivoa. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaikkea muuta kuin rivo. Se on herrrrrkullinen... :)

Mä en nyt ymmärrä miksi sun pitää hokea tuota herrrrrrkullista koko ajan.Henkilökohtaisesti kun olen raskaana en todellakaan kaipaa keneltäkään moisia kommentteja ja mua ärsyttää se,että jollain rupee puntti vipattaan kun katsoo nimenomaan raskaanaolevaa naista.Se tekee naisesta vauvamahansa kanssa objektin ja mua inhottaa ajatus siitä,että kun mulla on sisälläni vauva niin joku pitää sitä äärimmäisen seksikkäänä juuri silloin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä en nyt ymmärrä miksi sun pitää hokea tuota herrrrrrkullista koko ajan.Henkilökohtaisesti kun olen raskaana en todellakaan kaipaa keneltäkään moisia kommentteja ja mua ärsyttää se,että jollain rupee puntti vipattaan kun katsoo nimenomaan raskaanaolevaa naista.Se tekee naisesta vauvamahansa kanssa objektin ja mua inhottaa ajatus siitä,että kun mulla on sisälläni vauva niin joku pitää sitä äärimmäisen seksikkäänä juuri silloin..

Oho. Sanoinko mä peräti kaksi kertaa tuon herkullisen? Oho ja nyt tietty kolmannen kerran jo. :D Anteeksi nyt, mutta en osaa edes oikein mitään sanoa tuohon sun kirjoitukseesi. Olen totaalisen hämmästynyt reaktiostasi. Turha mulle on äksyillä ja vihoitella. Sun kannattaa peitota se vatsasi todellakin kaapuun ja pysytellä neljän seinän sisällä jos sua ei saa katsoa tai ihailla raskaana ollessa. :o Eikä kyse ole siitä, että mikä tahansa vauvamaha saisi mut kiimoihini. Kyllä se vaatii sen, että myös sen mahan kantaja on kaunis ja sinut itsensä kanssa. Sinua tuskin ihastelisin vatsan kanssaskaan...

Sen verran vielä haluan kysyä, että onko näiden kommenttiesi taustalla uskonnollinen vakaumus? Se ainakin tekisi minulle mielipiteistäsi ymmärrettävämpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oho. Sanoinko mä peräti kaksi kertaa tuon herkullisen? Oho ja nyt tietty kolmannen kerran jo. :D Anteeksi nyt, mutta en osaa edes oikein mitään sanoa tuohon sun kirjoitukseesi. Olen totaalisen hämmästynyt reaktiostasi. Turha mulle on äksyillä ja vihoitella. Sun kannattaa peitota se vatsasi todellakin kaapuun ja pysytellä neljän seinän sisällä jos sua ei saa katsoa tai ihailla raskaana ollessa. :o Eikä kyse ole siitä, että mikä tahansa vauvamaha saisi mut kiimoihini. Kyllä se vaatii sen, että myös sen mahan kantaja on kaunis ja sinut itsensä kanssa. Sinua tuskin ihastelisin vatsan kanssaskaan...

Sen verran vielä haluan kysyä, että onko näiden kommenttiesi taustalla uskonnollinen vakaumus? Se ainakin tekisi minulle mielipiteistäsi ymmärrettävämpiä.

on mennyt sellainen pikku pointti ohi, että meitä on tässä ketjussa muutamiakin jotka vierastaa sun kommentteja ja pitää niitä seksistisinä, naisen objektiiviksi alistamisena. Olen tuo jolta tivasit tuota uskonnollisuutta, siihen lyhyt vastaus: en. En koe olevani uskonnollinen, perinteinen tapaluterilainen, ehkä enemmän feministinen.

Tässähän siis ihan selvästi haluaatkin provosoida. Marttina on siinä taitava. Elikkäs juurkin vedetään esiin raskaus ja naisen seksuaalisuus. Raskaana olevakin nainen voi olla seksikäs.

Mun täytyy tunnustaa, että mulla on taustalla "uskonnollinen kasvatus" jos sen nyt niin voi sanoa. Eli pyhäkoulussa on kuljettu ja seurakunnan kerhossa :)

Minä tykkäsin omasta kropastani raskaana ollessani. Tykkäsin pitää kauniita, raskautta korostavia vaatteita, en missään nimessä halunnut peitellä mahaa. Olen kokenut olevani hehkeä, kaunis ja seksikäskin. Ja nautin myös seksistä. Mutta jossain se raja menee, mikä on mautonta ja mikä ei. Ei edelleenkään ole mautonta pukeutua kauniisti, vesirajan ei kuitenkaan tarvi näkyä eikä ehkä ihan 3/4 osan tisseistäkään... Ja se seksi raskaana rajoittui kyllä ihan omaan mieheen, melko tiukkapipoista siis. Minusta olisi myös tosi sairasta, että joku himoitsisi vierasta raskaana olevaa naista sen raskauden takia! Siellä kohdussa on vauva, pieni ihminen! Ja joku kokee sen kiihottavana?!

Kotona omalle miehelle voi sitten esiintyä miten vain haluaa. Miten pienissä hepeneissä haluaa.

Yhteistyössä