AHH niin kaunis

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
eihän tuo niin kamala noissa kuvissa ole ...
No katos tota sen ylintä kuvaa mis sillä on tuo pinkki/valkonen uikkari päällä.. et miten sen suu on..

Musta se näyttää siltä et se meinaa laatata ihan just.. :D
meinaatko että mä sen naamaa kattelin niissä kuvissa :whistle: :D
 
Lunatic
En kommentoi sisarusten ulkonäköä, mutta se ihmetyttää kun hierovat toisiaan toisiaan vasten, niissä "tanssi"jutuissa ja valokuvissa... eikö se ole insestiä.. tai ainakin sinnepäin viittaavaa?

Mun ei tulis mieleenkään kiemurralla siskoni kanssa päällekkäin lavalla tai hieroa tissejä yhteen.. edes hupimielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
musta tuntuis vähän oudolta olla noin lähekkäin siskon kans :| paljaat tissit vastaikkain jne. (muistan jonku aijemman linkin niitten yhteistanssiin ja joo-o :whistle: ) mutta voinhan ehkä olla vähän rajoittunt tai jotain :D
Ollaan sitten vaikka rajoittuneita yhdessä, mutta :x :x :x täältäkin tuolle siskosten hinkkaamiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
musta tuntuis vähän oudolta olla noin lähekkäin siskon kans :| paljaat tissit vastaikkain jne. (muistan jonku aijemman linkin niitten yhteistanssiin ja joo-o :whistle: ) mutta voinhan ehkä olla vähän rajoittunt tai jotain :D
Ollaan sitten vaikka rajoittuneita yhdessä, mutta :x :x :x täältäkin tuolle siskosten hinkkaamiselle.
Mä olen sitten yhtä rajoittunut.

Mä tiedän monta huomattavasti kauniimpaa naista kuin nuo kaksi ja ihan irl-elämässäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
musta tuntuis vähän oudolta olla noin lähekkäin siskon kans :| paljaat tissit vastaikkain jne. (muistan jonku aijemman linkin niitten yhteistanssiin ja joo-o :whistle: ) mutta voinhan ehkä olla vähän rajoittunt tai jotain :D
Ollaan sitten vaikka rajoittuneita yhdessä, mutta :x :x :x täältäkin tuolle siskosten hinkkaamiselle.
Mä taidan kans mielihyvin liittyä tähän rajoittuneiden porukkaan... :x :x
 
uudessa seiskassa oli ne halmeen ja tuksun ryyppykuvat ja katoin et tukiainen on kyllä paljo parempi ilman meikkiä. läskihän se on mut jos laihduttais ja antais naamansa olla naturel ja lopettais julkisuudessa hölmöilyn ni sehän olis ihan ok B)
 

Yhteistyössä