"Kyllä teiän täytyy se tyttö vielä tehdä"

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
Just tollaseen törmätään päivittäin ja meillä ongelma miehessä. Nämä tuhkamuna jutut sattuvat todella vaikka niitä heitettäisiin vitseinä ihan muista ihmisistä.
Ja lapsiperheet tietenkin sivuuttavat meidät ystävinä kun ei ole heidän laspilleen saman ikäistä seuraa. Ja sit ne tehän voitte adoptoida jutut. Ei tosiaan auta tähän tilanteeseen. Kiitos ymmärryksestänne.

Onpas ikäviä kavereita. :/ Mua ei ainakaan haittaa tippaakaan se, ettei joillain mun kavereilla ole lapsia, päinvastoin.

Niin, sillon ei tarvitse olla ollenkaan huolissaan, tuleeko lapset toimeen niiden lasten kanssa yms. tommoset jutut. Usein lapsettomat on vapaampia aikataulujenkin suhteen.

Mutta joskus ihmiset luulee, että lapsettomat ei haluaisi kyläillä lapsiperheessä tai olla kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihania miehiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
Miltäpä luulette tuntuvan jatkuvat kyselyt lapsista kun niitä ei saa?

Varmaan kauheilta. Kerran kuulin, kun joku vitsaili lapsettomalle parille, että "Pitäskö teille jonkun opettaa, miten niitä lapsia tehdään, jos vaikka ette oikein osaa". Se ei kai tiennyt, että niillä oli asiasta ongelma. Tuntu aika pahalta.

Miehen kaverille joku oli saunaillassa sanonut, että oletko tuhkamuna vai miksei teille lapsia tule. Miehen kaveri oli sitten vetässyt kuonoon tätä neropattia. Olivat yrittäneet vuosia tuloksetta. :(

Kuonoon vetäminenhän se on kanssa fiksu tapa reagoida asiaan kuin asiaan. Varsinkaan jos toinen ei tiedä mistä on kyse. Aika neropatti taisi siis olla myös tämä kuonoonvetäjä.

Vaikka ei mitään tietäis, niin ei kellekään mennä huutelemaan mistään tuhkamunista. Noin tyhmät tyypit ansaitseekin pikkasen nokkaansa.

Ai sinusta väkivalta on oikeutettua jos toinen on tyhmä ja satuttaa sanoilla? Hitto sä sirkka oot kyllä mustavalkoinen asiassa kuin asiassa. Ansaitsee nokkaansa? Mielestäni aikuisen ja lapsenkin tulisi osata käsitellä asiat ilman väkivaltaa. Siinä, missä äly ja sanat loppuu, alkaa väkivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Ai sinusta väkivalta on oikeutettua jos toinen on tyhmä ja satuttaa sanoilla? Hitto sä sirkka oot kyllä mustavalkoinen asiassa kuin asiassa. Ansaitsee nokkaansa? Mielestäni aikuisen ja lapsenkin tulisi osata käsitellä asiat ilman väkivaltaa. Siinä, missä äly ja sanat loppuu, alkaa väkivalta.

Pikkasen jotain varmasti sultakin puuttuu, jos et osaa eläytyä lainkaan tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

Pikkasen jotain varmasti sultakin puuttuu, jos et osaa eläytyä lainkaan tilanteeseen.

Mitäh? Mitä tarkoitat nyt tuolla "eläytymisellä", kerropa? Minulta ei puutu mitään. Ja vaikka kuinka eläytyisin, en näe itseäni vetämässä turpaan tuossa tilanteessa, asiat tulisi osata hoitaa puhumalla. Toinen oli kieltämättä tahditon ja loukkaava, mutta mielestäni fiksu ihminen ei käytä väkivaltaa tuollaisessa tilanteessa. Melko junttia käytöstä.

Opetatko lapsillesikin, että nokkaan tirvaiseminen on ihan ok joskus jos toinen sanoo pahasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Tuntuu siltä, että joidenkin mielestä elämä on jotenkin puutteellista ilman tyttöä ja poikaa. :/ Mä oon kuitenkin niin onnellinen mun kahdesta ihanasta pojasta. :heart: :heart:

Samoin olemme onnellisia kahdesta pojasta...ja eniten ne satuttaa kun sais vaikka heti vauva tulla, mutta eipä oo näkynyt ja nuorempi täyttää pian 4v...otti aivoon kun yks nainen sano mulle että koittakaa nyt ruveta te kaksi lapsiset perheet TEKEMÄÄN lisää lapsia,että on koululaisia...meinas itku päästä...voi kun se oliskin noin helppoa:(

Yhteistyössä