kyllä tällä palstalla monikaan ei ole sitä, miltä antaa vaikuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepjep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkään en ole sitä mitä väitän. Vaikka en ole edes väittänyt olevani mitään. Olen huijari, koska en tule pahana päivänä kertomaan, että nyt on kaikki pahasti.

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Kaikista eniten naurattaa ne jotka jaksavat aina vaan kehua omaa elämäänsä, mies on täydellinen, lapset ovat täydellisiä, itse on täydellinen, kaikki sujuu kuin vaan leikiten.
Ja ei, en ole kateellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Kaikista eniten naurattaa ne jotka jaksavat aina vaan kehua omaa elämäänsä, mies on täydellinen, lapset ovat täydellisiä, itse on täydellinen, kaikki sujuu kuin vaan leikiten.

Joillain vaan asiat on hyvin. Ja sellasilla ihmisillä usein on myös positiivinen elämänasenne, eikä sellaset valita koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joillain vaan asiat on hyvin. Ja sellasilla ihmisillä usein on myös positiivinen elämänasenne, eikä sellaset valita koko ajan.

Niin, eikä kellään mene aina hyvin. Se, että juttelee vaan kivoja asioita, ei tarkoita sitä etteikö tietäis mitään siitä kun menee huonosti. Jotkut ihmiset vaan juttelee mielummin positiivisia juttuja ja kivoja asioita, eikä märehdi niitä surujaan kaikkien kanssa. En mä silti ainakaan ajattele, että ne esittäisi jotain kyllä mulla itsellä on sen verran tilannetajua ja ihmistuntemusta, että tiedän heidän olevan sellaisia ihmisiä jotka keskittyvät mielummin siihen mikä on hyvin kuin siihen mikä on huonosti. Jokaisella on jotain hyvin ja jotain huonosti.

Yhteistyössä