kyllä tällä palstalla monikaan ei ole sitä, miltä antaa vaikuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepjep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepjep

Vieras
teenlitku väitti olevansa opettaja mutta olen aina ollut sitä mieltä ettei todellakaan ole, yritti jopa todistaa sitä kun joku "vanha" oppilas kävi palstalla tai vastaavaa. Ja profiilissa oli joku todistus tms millä muka todisti olevansa opettaja :D

Tjaah, suurin paljon on varmaankin sellaisia, jotka antavat hiukan siloisemman kuvan itsestään. En tarkoita valehtelua, vaan sitä ettei kerrota koko totuutta. Aika harva haluaa avata oman elämänsä kokonaan.

"miltä antaa vaikuttaa..."
Mutta joskus käy niinkin, että palstalla oletetaan jonkun olevan tietynlainen kirjoitusten perusteella... ja siitä kun sit mietitään, niin samaisesta kirjoituksesta voi yksi saada yhden mielikuvan, toinen täysin toisenlaisen ja kolmas jotain siltä väliltä.

Se on sit eri asia, jos joku suoraan kertoo olevansa jotain, jota ei sit ole.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
teenlitku väitti olevansa opettaja mutta olen aina ollut sitä mieltä ettei todellakaan ole, yritti jopa todistaa sitä kun joku "vanha" oppilas kävi palstalla tai vastaavaa. Ja profiilissa oli joku todistus tms millä muka todisti olevansa opettaja :D

Ja sinä olet sitä mieltä että hän valehtelee? Laitappa näyttöjä pöytään.
Pitää näyttää puheensa toteen.

Mun mielestä sama koskee kaikkia muitakin keskustelupalstoja - ei vaan tätä palstaa. Ei kaikkea lukemaansa kannata automaattisesti uskoa muttei kyllä tuomitakaan valheeksi. Joskus asiat ovat totta vaikka ne kuulostaisivat miten uskomattomilta.

Mulle on ainakin ihan sama onko Teenlitku opettaja vai ei, ei sillä mulle mitään merkitystä ole.

Ottaakohan joku nyt palstailun hieman liian vakavasti :D
Mä olen karkeasti huomannut että täällä on kahdenlaisia palstailijoita, niitä jotka vuodattavat koko elämänsä palstalle ( oli se sitten keksittyä tai ei ). Ja sitten heitä jotka keskustelevat vähemmän "henkilökohtaisemmalla" tasolla.
Mulle on ihan sama valehteleeko joku olevansa lääkäri vaikka olisi hitsari. Tai puhuuko toinen palturia siitä että hänellä on 8 lasta vaikka todellisuudessa ei olisi yhtäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ottaakohan joku nyt palstailun hieman liian vakavasti :D
Mä olen karkeasti huomannut että täällä on kahdenlaisia palstailijoita, niitä jotka vuodattavat koko elämänsä palstalle ( oli se sitten keksittyä tai ei ). Ja sitten heitä jotka keskustelevat vähemmän "henkilökohtaisemmalla" tasolla.
Mulle on ihan sama valehteleeko joku olevansa lääkäri vaikka olisi hitsari. Tai puhuuko toinen palturia siitä että hänellä on 8 lasta vaikka todellisuudessa ei olisi yhtäkään.

Peesaan :laugh:

Ei mua kanssa kiinnosta jos joku valehtelee. Netissä on kaikenlaista ja kaikkeen pitää suhtautua varauksella, ettei ole 100% totta. Jos joku keksii satuja itsestään, se on häneltä itseltään pois ja kertoo jotain hänen omasta mielenterveydestään tai elämänlaadustaan. Sellaiset ovat säälittäviä ja vähän surullisia, jotka rakentavat vaivalla itsestään jonkun valeminän.

Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en edes lähde todistelemaan mitään. Uskokoon ken tahtoo. Jos ei, niin mut on aika helppo etsiä käsiinsä ja tulla juttelemaan.

Mitä opetat?

Häh? En minä ole opettaja, mutta en aio muista tutkinnoistani skannata teille kopsuja. Tai noh, ensi vuonna aloitan koululaisten ympäristökasvatuksen iltapäiväkerhossa.

Mä en edes lähde todistelemaan mitään. Uskokoon ken tahtoo. Jos ei, niin mut on aika helppo etsiä käsiinsä ja tulla juttelemaan.

Mitä opetat?

Häh? En minä ole opettaja, mutta en aio muista tutkinnoistani skannata teille kopsuja. Tai noh, ensi vuonna aloitan koululaisten ympäristökasvatuksen iltapäiväkerhossa.

Sama se mikä ja kuka olet. luulin että olet sanonut olevasi opettaja ja siuta ei uskottu..jne jne jne....

Mitä opetat?

Sama se mikä ja kuka olet. luulin että olet sanonut olevasi opettaja ja siuta ei uskottu..jne jne jne....

Teenlitku ja Non compos mentis ovat eri nikkejä -> eri palstailijoita

Eikös teenlitku ole kuitenkin opiskelemassa opettajaksi? Varmasti on myös tehnyt sen alan töitä, kuten kaikki opeiksi opiskelevat. Muttei ole siis vielä valmistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä opetat?

Teenlitku ja Non compos mentis ovat eri nikkejä -> eri palstailijoita

Lukihäriö tai ajatuskatkos :laugh: :laugh: sori.... :ashamed:

Millä perusteella sinä väität, ettei ole opettajana työskennellyt ja opiskelemassa opettajaksi?

Yhteistyössä