Kyllä sisarukset on lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
oon ainakin onnellinen että mulla noi veljet ( 3kpl )on, vaikka lapsena tuli kirottua niitä välillä ;)

Meillä kaksi tyttöä ja tuntuu ettei enempää halua lapsia..

Mutta taas ajattelee kuinka suuri lahja on kun on noin monta veljeä että usein joku lähtee kaveriksi. usein porukalla istutaan iltaa.
Heiltä voi pyytää apua.

Välillä miettii onko yksi sisko liian vähän..
Eipä kai jos ei muuhun tottunut..

nää vain mietteitä...

Minulla on yksi sisko ja pienempänä olisin halunnut isoveljen. Se olisi ollut jotenkin "siistii" :D Olemme siskoni kanssa erilaiset persoonat todellakin ja vasta nyt aikuisiällä olemme tekemisissä enemmän. Emme ole koskaan istuneet iltoja tai puhuneet kovin henkeviä. Nyt olemme lähentyneet vasta viime vuosina.
Aikuisena en ole koskaan kaivannut lisää sisaruksia.

Mulla on yksi sisko. Sillä on niin suuri sydän että se vastaa ainakin 10 siskoa ja muutamaa veljeä. Se on mun paras ystävä, aina valmiina auttamaan ja kuuntelemaan ja antamaan omastaan toisille. Me ollaan kun paita ja perse, mulla on ihana sisko :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mulla on yksi sisko. Sillä on niin suuri sydän että se vastaa ainakin 10 siskoa ja muutamaa veljeä. Se on mun paras ystävä, aina valmiina auttamaan ja kuuntelemaan ja antamaan omastaan toisille. Me ollaan kun paita ja perse, mulla on ihana sisko :heart:

:heart: toivottavasti meidän tytöille tulee samanlaiset välit

Mulla on ihana isoveli. Ollaan vieläkin hyvissä väleissä. :heart: Vielä pari kuukautta sitten olin sata varma, että meidän lapsiluku on täysi. Eli meillä on nyt 1v9kk poika. Nyt olen kuitenkin epävarma.. "Vienkö" pojalta jotain tärkeää, jollei sisaruksia ole? Tiedän kyllä, ettei niitä lapsia noin vain tehdä. Poikaakin toivottiin ja odotettiin pitkän aikaa. Ikääkin alkaa olla jo riittävästi.. Huoh! Tää on niin vaikeeta. :/

Mulla myös 3 veljeä ja paljon ollaan tekemisissä =) vaikka lapsina ei ehkä niin toisistamme aina tykättykkään niin olen kuitenkin iloinen, että he ovat olemassa :heart:

Yhteistyössä