K
Keittiönoita
Vieras
Meinaan vaan, kun on lukenut pitkiä ketjuja nyt niin perhepäivähoitajista kuin päiväkodeistakin. Kotihoidossa lapsi pääsee omaan huoneeseensa milloin haluaa ja ulos, vaikka sataisi ämmiä äkeitä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Aamen. Ja saa pukea päälleen reima-tecit pelkäämättä että joku ne naulakosta vie![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Olen syvästi kiitollinen siitä, että olen näin vanha ja sitä kautta lapsenikin ovat jo niin vanhoja, ettei tuo juttu koske enää meitä. Minusta järkyttävintä oli se, että jonkun mielestä pph:n miehenkin pitää olla hoitosetänä![]()
Ei mullakaan ollut lapsena omaa huonetta, vaikka kotiäidin kasvattama olenkin. Muttta olipa siinä pienessä kerrostalokolmiossa oma nurkka, jossa oli mun omat lelut. Ja sinne sain mennä leikkimään leluillani ihan milloin vain halusin. Ja uloskin mentiin, vaikka pakkanen paukkui tai vettä satoi kaatamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Entäs jos ei ole omaa huonetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:kai se oli vaan provo... toivon... Oikeesti aika hämärää jos mies-parka ei sais töistä tullessaan ryystää rauhassa kahviansa, vaan tarvii odottaa lasten välipala-aikaa![]()
TottaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Toivotaan niin, olisihan siinä voinut joku esittää, ettei muu perhe saa edes tulla kotiin ennen kuin hoitolapset on haettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Olen syvästi kiitollinen siitä, että olen näin vanha ja sitä kautta lapsenikin ovat jo niin vanhoja, ettei tuo juttu koske enää meitä. Minusta järkyttävintä oli se, että jonkun mielestä pph:n miehenkin pitää olla hoitosetänä![]()
kai se oli vaan provo... toivon... Oikeesti aika hämärää jos mies-parka ei sais töistä tullessaan ryystää rauhassa kahviansa, vaan tarvii odottaa lasten välipala-aikaa![]()
Ei ole... kuten ei ole noissa kahdessa ketjussakaan, joihin aloituksessani viittasin =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Riippuu mielestäni kylläkin perheen kokonaistilanteesta onko parempi vaihtoehto kotihoito vaiko päivähoito vaiko sekä että. Mustavalkoisuus ei ole valttia tässäkään asiassa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:Totta todellakin, kotihoito on mielestäni ainut oikea tapa!
Tosin se edellyttää sitä, että:
- lapsi saa monipuolista, terveellistä ja säännöllistä ruokaa
- lapsi saa virikkeitä ja puuhaa (piirrettyjen katsominen 5h per päivä ei ole oikein)
- lapsi saa ulkoilla riittävästi
- lapsella on sosiaalista elämää, kavereita ja kodin ulkopuolista elämää (neljän seinän sisällä ja omalla pihalla oleminen ei ole ihan tervettä 24/7)
- lapsi saa osallistua samankaltaiseen "ohjelmaan" kuten hoidossakin, eli on retkiä ja tutustumiskäyntejä sinne ja tänne yms
- lapsella on hyvä kotihoitaja