Kyllä se S-etukortti on vaan paras. Sanokaa mitä sanotte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S-etukortilla on harvemmin tarjouksia, kuten plussakortilla. Ja mä tykkään kun saan plussaseteleitä, niillä pääsee keskiviikkona leffaan, eli 5 euron plussasetelillä saa jopa yli kympin hintaisen leffalipun. Ei paskempi etu..

Tuo S-uskovaisten bonussysteemi voi ollakin hyvä, mutta kun ne s-kaupat ovat suolesta! Ei millään pahalla, mutta kyllä K voittaa ne laadussa ja valikoimissa, sekä ystävällisessä palvelussa.

[QUOTE="Jepulis";23179442]Tuo S-uskovaisten bonussysteemi voi ollakin hyvä, mutta kun ne s-kaupat ovat suolesta! Ei millään pahalla, mutta kyllä K voittaa ne laadussa ja valikoimissa, sekä ystävällisessä palvelussa.[/QUOTE]

Ei tääl Turun seudulla...

meillä ei oo s-etukorttia mutta k plussa kortti löytyy. silti mielestäni suomen paras ja halvin kauppa on prisma! aina tulee yllätyksenä laskun suuruus kun käy k ketjut kaupoissa prismassa asioinnin jälkeen. pitääkin vissiin hommata toi s etukortti :) ja prismassa on laaja valikoima, EDULLISESTI:)

Meillä käydään kerran viikossa prismassa ostoksilla, mutta kyllä mä k-kaupassa käyn sitten ostamassa jos on jotain edullisempaa. Prismassa ruoka on yleensä ruoka edullisempaa ku k-kaupassa, mutta prismaan pitää mennä autolla ja menee bensaa.

[QUOTE="hippi";23179502]Kyllä parhausjärjestys on jossain ihan muualla.[/QUOTE]

Kananmunat tulee kolme rasiaa kahdella eurolla paikalliselta tuottajalta. Liha tulee suurimmaksi osaksi metsästä tai tuottajalta. Yrtit, marjat ym. saa pihalta. Hedelmiä kasvaa puissa. Perunaa kasvaa maassa.

Jos jotain puuttuu, niin se hankitaan. Esim. riisi kannattaa hankkia 20 kilon säkeissä. Ruokakauppa on huono keksintö. Erikoisempaa voi sitten tilailla vaikka netistä. Kuten vaikka sacher kakkuja, jollaista odottelen keskiviikoksi saapuvan. Miksi siinäkään tyytyisi kopioon?

[QUOTE="Yksvaan";23179460]Ei tääl Turun seudulla...[/QUOTE]

jaa kyllä mä olen erittäin tyytyväinen turun k-kauppoihin. S-kaupoista saatais henkilökunta-alet, mutta edullisempaa usein silti on mennä k-kauppaan. Siellä on jatkuvasti tarjouksessa ihan peruselintarvikkeita ja mikä tärkeintä, ne tarjoukset on MERKITTY SELVÄSTI. Vihaan haahuilla siellä s-kaupassa kun kaikki tarjouksetkin on normilappusilla, pah. Eihän siinä tule tehtyä edes heräteostoksia kun halvalla saa, niinkuin esim. cittarissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kevyemmän perässä;23179524:
Onko ne ihan yhtä huonoja iholle kuin ns. tavalliset meikit? Kannattaako hankkia kunnon mineraalimeikit vai millaisia noi markettien Lorealit ym. on?

Piti mennä aloitukseksi, anteeksi. :D

[QUOTE="vieras";23179535]jaa kyllä mä olen erittäin tyytyväinen turun k-kauppoihin. S-kaupoista saatais henkilökunta-alet, mutta edullisempaa usein silti on mennä k-kauppaan. Siellä on jatkuvasti tarjouksessa ihan peruselintarvikkeita ja mikä tärkeintä, ne tarjoukset on MERKITTY SELVÄSTI. Vihaan haahuilla siellä s-kaupassa kun kaikki tarjouksetkin on normilappusilla, pah. Eihän siinä tule tehtyä edes heräteostoksia kun halvalla saa, niinkuin esim. cittarissa :)[/QUOTE]

Toi on totta että K osaa tuon hämäämisen noilla mainoksilla. Se mikä Koossa on tarjouksella on Prismassa normihintaista.

[QUOTE="Jepulis";23179442]Tuo S-uskovaisten bonussysteemi voi ollakin hyvä, mutta kun ne s-kaupat ovat suolesta! Ei millään pahalla, mutta kyllä K voittaa ne laadussa ja valikoimissa, sekä ystävällisessä palvelussa.[/QUOTE]

Mikäs siinä, jos haluat samoista tuotteista maksaa enemmän, choice is yours.

kävin pitkästä aikaa tänään ässässä. Surkeita ja kalliita hedelmiä, kuivatavarat kaikki mitä ostin olivat kalliimpia mitä tuossa k-supermarketissa missä yleensä käyn. Lisäksi kortilla ei saanut sentinkään alennusta kassalla toisin kuin koossa. Eli kalliiksi tulee ne s-bonukset.

Mä en valitse kauppaa sen käyttämän bonus-kortin takia, vaan ihan muista syistä. En ymmärrä millainen peruste tuo on kaupan valinnalle. Minä valitsen sen mukaan mistä saan parhaiten sen mitä tarvitsen ja haluan.

[QUOTE="just";23180218]kävin pitkästä aikaa tänään ässässä. Surkeita ja kalliita hedelmiä, kuivatavarat kaikki mitä ostin olivat kalliimpia mitä tuossa k-supermarketissa missä yleensä käyn. Lisäksi kortilla ei saanut sentinkään alennusta kassalla toisin kuin koossa. Eli kalliiksi tulee ne s-bonukset.[/QUOTE]

Johan tästä oli jälleen kerran tutkimus miten väärässä oletkaan. Jopa Ykkösbonus pesi paikoin Plussan...

[QUOTE="vieras";23180231]Mä en valitse kauppaa sen käyttämän bonus-kortin takia, vaan ihan muista syistä. En ymmärrä millainen peruste tuo on kaupan valinnalle. Minä valitsen sen mukaan mistä saan parhaiten sen mitä tarvitsen ja haluan.[/QUOTE]

Miks sä luulet ettei muut tee niin?

[QUOTE="Yksvaan";23180232]Johan tästä oli jälleen kerran tutkimus miten väärässä oletkaan. Jopa Ykkösbonus pesi paikoin Plussan...[/QUOTE]

Kumma kun aina on oltava joku tutkimus mihin vedotaan. Onneksi osaan ajatella omilla aivoilla ja tehdä itsenäisesti päätöksiä.

Ja kerrottakoon että en valitse kauppaani bonusjärjetselmän perusteella.

[QUOTE="Yksvaan";23180232]Johan tästä oli jälleen kerran tutkimus miten väärässä oletkaan. Jopa Ykkösbonus pesi paikoin Plussan...[/QUOTE]

No mä olin vuosia ässän uskollinen asiakas, eli ostettiin kaikki sieltä. Sitten muutettiin paikkakuntaa ja siirryin lähikauppaan eli k-supermarkettiin. Meidän ruokalasku on pienentynyt huomattavasti. Lisäksi tuoretuotteet ovat paljon parempia. Sain tästä tänään hyvän muistutuksen. Mutta jokainen ostaa mistä haluaa:)

[QUOTE="just";23180260]No mä olin vuosia ässän uskollinen asiakas, eli ostettiin kaikki sieltä. Sitten muutettiin paikkakuntaa ja siirryin lähikauppaan eli k-supermarkettiin. Meidän ruokalasku on pienentynyt huomattavasti. Lisäksi tuoretuotteet ovat paljon parempia. Sain tästä tänään hyvän muistutuksen. Mutta jokainen ostaa mistä haluaa:)[/QUOTE]

Meille kävi tasan päinvastoin. Olin vannonnut ettei musta ässäläistä saa, mutta kun tuo K-extra paikkakunnalta purettiin ja tilalle tuli Sale, oon vaan kiittänyt onneani!
900 euroa viimevuonnakin tuli extraa =)

S-etukortilla meidän perhe (6-henkinen) saa vähintään 30e kuussa tilille rahaa, joten Jouluna saa ostaa paaaaljon ruokaa ja monta lahjaa sillä rahalla "ilmaiseksi". Meillä on ainakin Citymarketissa paljon kalliimpaa kuin Prismassa, joten suosisin Prismaa joka tapauksessa :) Kun saan siitä ylimääräistä rahaa, niin mikäs sen mukavampaa :)

Yhteistyössä