Miten S-etukortilla maksetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulla on tuommoinen Depit-s-etukortti jolla pitäis pystyä maksamaan suoraan sieltä s-tililtä.

Mutta tarvitaanko siihen joku tunnusluku...kun ei mulla kyllä semmosta ole. Tai on voinu ehkä joskus ollakin, muttei kyllä ole enää.

Toimii ihan niin kuin mikä tahansa pankkikortti. Tunnuslukua taitavat nykyään vaatia melkein kaikkialla. Tosin voi sitä kai vielä maksaa vanhanaikaisestikin, vilauttamalla henkkareita ja rustaamalla nimen kuittiin, mutta silloin saa myyjältä aina tuimia katseita..

Ei multa ole henkkaria kysytty enkä ole saanut mitään tuimia katseitakaan. Höh, pitääkö sitä nyt alkaa pelätä vanhanaikaisesti maksaessa?

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24829750:
Ainakin minulla on riittänyt. Voihan sitä tietty hankkia uuden kortin+tunnusluvun, mutta muistaakseni vaihto maksaa 10€.

Eilen soitin pankkiin ja nyt on saatavilla ilmaiseksi uudet tunnusluvut

Ei multa ole henkkaria kysytty enkä ole saanut mitään tuimia katseitakaan. Höh, pitääkö sitä nyt alkaa pelätä vanhanaikaisesti maksaessa?

Henkkarit tarvitaan kai vasta kun ostosten arvo ylittää 50€. Ja minua varmaan tuijotetaan jo sen takia, että selittelen kamalasti, miksi on nyt päässyt niin ikävästi käymään, että en muista tunnaria... Pitäisi kai olla vaan hiljaa :D

Sirullisella laitetaan pin-koodi (jos ei muista koodia niin henkkarit pitää näyttää). Siruttomalla maksettaessa allekirjoitetaan. Jos ostokset menee yli 50 euron, niin allekirjoituksen lisäksi pitää näyttää henkkarit.
Loka- ja marraskuussa saa uuden pin-koodin/pankkitunnukset maksutta.

Jos se on siruton kortti, niin annat sen kassalle ja sanot, että maksat sillä. Antaa kuitin allekirjoitettavaksi ja pyytää henkkärit nähtäväksi, jos yli 50 eurolla ostat.

Yhteistyössä