Alkuperäinen kirjoittaja enni:En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.
ja olet porvoosta =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enni:En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja enni:En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.
ja olet porvoosta =)
Alkuperäinen kirjoittaja jose:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Kyllä meitä hoikkiakin. Aina ollaan kyselemässä ja kyttäämässä syökö tarpeeksi.
ai onko se sit kamalaa vai, ei kai kuitenkaan niin kamalaa tuo kyttääminen kun jos sua haukuttais läskiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja jose:Alkuperäinen kirjoittaja enni:En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.
sorry, mutta taidat olla aika pinnallinen ihminen, kun ulko-olemuksen perusteella valitset kaverit.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja enni:En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.
ja olet porvoosta =)
kyllähän tollasiaki ihmisiä on...valitettavasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jose:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Kyllä meitä hoikkiakin. Aina ollaan kyselemässä ja kyttäämässä syökö tarpeeksi.
ai onko se sit kamalaa vai, ei kai kuitenkaan niin kamalaa tuo kyttääminen kun jos sua haukuttais läskiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:realiteetti iskee taas vasten kasvoja, ketään ei toki saisi kiusata, sen entisenä koulukiusattuna tiedän.. mutta ihan vaan noin olen huomannut että todella ylipainoiset ihmiset itse aiheuttavat osan kiusaamisesta.. ja annan esimerkin. näin jumbossa tod. "rehevän" naisen joka suureen ääneen valitteli kun ei löydä vaatteita ja kun ne hieroma tuolitkin on vaan yli hoikille tehty (hän ei siis mahtunut) ja samaan aikaan mussutti naamaansa hampurilaista ja karkkia ja sipsejä.. valitettavan helppo saalis siis kiusaajille.. ei kaikki voi olla malleja eikä tarvitsekkaan, itse kuulun kastiin " en mä mikään ruusu ole mutta kukkii se perunakin joskus.." olen siis yli laiha ja kovasti koitan painoa nostaa, ja saan myös minäkin painostani kuulla.. aina ei painoonsa voi itse vaikuttaa, mutta se että ei edes yritä oikeuttaa joidenkin mielestä kiusaamisen..
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana pakosta:Mua on ainaki haukuttu ihan aikuis iässä kun hiukan tukevahko oon...
Tyhmä kouluja käymätön "lotnikka"...älkää kysyko mitä tuo tarkoittaa,oli uusi sana mullekin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Kyllä meitä hoikkiakin. Aina ollaan kyselemässä ja kyttäämässä syökö tarpeeksi.
Oliko pakko päästä kertomaan, että olet hoikka. Ihmeellinen tyyli joillain, kun pitää joka välissä olla tuomassa itseään esiin. Liekö huono itsetunto vai mikä on taustalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Kyllä meitä hoikkiakin. Aina ollaan kyselemässä ja kyttäämässä syökö tarpeeksi.
Oliko pakko päästä kertomaan, että olet hoikka. Ihmeellinen tyyli joillain, kun pitää joka välissä olla tuomassa itseään esiin. Liekö huono itsetunto vai mikä on taustalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LL:Olen ollut sekä lihava että laiha ja voin sanoa, että laihana on PALJON helpompaa elää. KAikki suhtautuvat ystävällisemmin, saat palvelua joka paikassa paremmin yms.
Entäs miehet: On ihan sama, mitä laihana sanon, olen silti ihana ja viehättävä ja fiksu jne. mutta lihavana kukaan ei edes kuuntele, mitä puhun. ero on aivan hämmästyttävä.
Pilkaamaan minua ei ole ainakaan vasten kasvoja kukaan alkanut, johtuen ehkä siitä, etten ole lihavanakaan mitenkään ruma, mutta laihana olen paljon "parempi ihminen" kanssaeläjien mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Mutta oikeesti "lihavia" sorsitaan joka paikassa!!
kävin kaverin seurana ettii sille farkkuja tossa viikolla ja huomattiin, että kaikki on vain todella yllilaihoille pillifarkkuja.
ja muutenkin koko 40 ja siitä ylöspäin niin ovat todella rumia ja niitä ei monista kaupoista edes löydy, sitten joku myyjä kattoo pitkin nenänvartta kun kysyn että oisko tästä ja tästä mallista kokoa 42, sitten nauraa, että meillä ei myydä lihavien ihmisten vaatteita, niille on omat liikkeet.![]()