Kyllä, se olin minä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Tunnustan.

Se olin minä, joka kehtasin ängetä puolen päivän aikaan ruokakauppaan kolmen alle kouluikäisen kanssa tänään.

Se olin minä, joka tokaisin lapsille "vienolla" äänellä, että "yrittäkää liimautua tähän omaan ostoskärryyn, kun suurin osa tästä porukasta on saanut ostoskärryajokorttiin jatkoaikaa Hobby Hallin postimyynnistä."

Se olin minä, joka näytin kieltä sille seniorille, joka jyräsi Harley-Parkinsonillaan mun kantapäät rusinaksi. (Mutta sentään vasta sen selän takana. )

Se olin minä, joka kaiken tämän jälkeen ostin 0,33L energiajuomatölkin, vaikka olen raskaana.

Ja kyllä, sekin olin minä, joka lopulta ärisin niille pilttiparoilleni, että "se joka ei pysy puolen metrin päässä minusta koko matkaa kassalta autolle, saa liftata himaan."

Nyt voitte viedä vaikka saunan taakse ja kivittää. (Jos jollain siis on trukki, jolla saatte mut kuskattua sinne tuolta sohvan pohjalta, jonne aion rojahtaa supistuksineni juomaan sen Batteryn.)

Kauhee kauppareissu vasta edessä. Lapsi mitä todennäköisemmin käyttäytyy nätisti, varsinkin kun nukkunut päikkärit, mutta ne äkäset aikuiset siellä kaupassa.

Vähä mä repesin, tyypillinen kauppareissu siis :laugh: Alkumatkasta jaksetaan heittää vielä huumorinkukkaa, puolessa välissä alkaa naama punottaa ja loppumatkasta sihistään hampaiden välistä että kerta vielä niin napsahtaa :laugh:

Ja minä olin se, joka lähikaupassa oli valmis näykkäisemään jokaista, joka olisi uskaltanut tulla ihastelemaan kun meillä on kaksoset. "Ja niin pienet vielä, voi kun söpöjä... " Ei ole mikään nautinto meinaan raahata kahta kaukaloa ja 2,5 vuotiasta täpötäydessä kaupassa |O Alunperin lapsille piti olla hoitaja kaupassakäynnin ajaksi, mutta hää sairastu. Normaalisti välttelen kaikkien kanssa yhtäaikaa liikkumista, koska se ei ihan helppoa ja kätevää ole. Kauhulla odotan sitä aikaa, kun kaikki osaavat juosta...

Kamalaa aikaa tälläiset juhla-ajat käydä kaupassa.

Joo, oli kyllä melkonen sirkus eräässä kaupassa, oli kolmen naisen porukka joka kai osti koko vapuks ruokaa, kolme ostoskärryllistä kaikkea mahdollista popcorneista lihapulliin, niil tuli 12 pussillista tavaraa ja sit joitai jotka ei menny pusseihin. HUH!!!!! Ja arvaa oliko kaikki kassat täynnä niin piti sitte niiden perässä oottaa, ja mul oli yks korillinen ostoksia vaan. Siinä sitte kahen alle 3 veen kans jöpötettiin "Ei sinne!" ja "Tuu takasin!" ja "Älä koske!" Ja niitä ilmapalloja joka nurkassa... ARRRRRRGH! Ei oo vappu mulle tarkotettu juhla ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Joo, oli kyllä melkonen sirkus eräässä kaupassa, oli kolmen naisen porukka joka kai osti koko vapuks ruokaa, kolme ostoskärryllistä kaikkea mahdollista popcorneista lihapulliin, niil tuli 12 pussillista tavaraa ja sit joitai jotka ei menny pusseihin. HUH!!!!! Ja arvaa oliko kaikki kassat täynnä niin piti sitte niiden perässä oottaa, ja mul oli yks korillinen ostoksia vaan. Siinä sitte kahen alle 3 veen kans jöpötettiin "Ei sinne!" ja "Tuu takasin!" ja "Älä koske!" Ja niitä ilmapalloja joka nurkassa... ARRRRRRGH! Ei oo vappu mulle tarkotettu juhla ei.

Onneks en ollut naapurini kanssa tänään kaupassa... myö ollaan yleensä tuollainen kokoonpano perjantaisin, kun käydään kimppakyydillä viikon ruokaostoksilla :ashamed:
Ja juu, meillä on auton takakontti ja takapenkki aina täynnä pusseja, kun aletaan suunnata kotiopäin.

Ja minä ärisin tuolle 4 v pojalle joka ei uskonu mitään missään. Sain muutaman katseen ku meni hermo ja kyykkäsin mahani kanssa keskellä kaupan käytävää pitämään puhuttelua. Tietty se ei niitten silmissä tehny mitään, ihana mussukka joka vaan vähän tutkii :xmas: Eikä ne ollu meidän mukana aiemmin jo. Ostin muuten kanssa energia juomaa :saint:

Veikkaampa et tänään on meah:in kaltaisia äitejä muutama ollu liikenteessä tuolla hullunmyllyssä... oma kauppareissu oli nopea, sujuva ja tylsä ku piti ostaa vaan ilmapallot, grillitikkuja ja foliota =)

Meillä oli tosi mukava päivä kyllä tuolla itäkeskuksessa. Lapset oli hissuksiin ja kiltisti vaunuissa (!!??) eikä mullakaan kärtsännyt kävyt missään vaiheessa vaikka ruuhkaa oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Vähä mä repesin, tyypillinen kauppareissu siis :laugh: Alkumatkasta jaksetaan heittää vielä huumorinkukkaa, puolessa välissä alkaa naama punottaa ja loppumatkasta sihistään hampaiden välistä että kerta vielä niin napsahtaa :laugh:

Mahtavasti kuvailtu :D

Yhteistyössä