F
fa
Vieras
Savanna ei saa mainostaa omaa kauppaa edes profiilissaan mutta BUBO saa mainostaa sekä profiilissa, että väkertäjäketjussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fa:Savanna ei saa mainostaa omaa kauppaa edes profiilissaan mutta BUBO saa mainostaa sekä profiilissa, että väkertäjäketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori, ei profiilissa vaan väkertäjä ketjussa. Nyt tietty joku menee äkkiä poistamaan sen ennenkuin se tänne linkitetään, en jaksa kaivaa sitä esille.
Ja NeitiPikkuInkkuli: täällä oli modet vahtimassa haukanlailla kun Savanna aukas nettiliikkeen, ettei kukaan VARMASTI vahingossakaan kerro sitä osoitetta täällä. Ei saanu kertoa edes millä sanoilla sen löytää googlella. Että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori, ei profiilissa vaan väkertäjä ketjussa. Nyt tietty joku menee äkkiä poistamaan sen ennenkuin se tänne linkitetään, en jaksa kaivaa sitä esille.
Ja NeitiPikkuInkkuli: täällä oli modet vahtimassa haukanlailla kun Savanna aukas nettiliikkeen, ettei kukaan VARMASTI vahingossakaan kerro sitä osoitetta täällä. Ei saanu kertoa edes millä sanoilla sen löytää googlella. Että näin.
Tai Peppi kertoo mistä bubon pehmoja voi ostaa...ei bubo itse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori, ei profiilissa vaan väkertäjä ketjussa. Nyt tietty joku menee äkkiä poistamaan sen ennenkuin se tänne linkitetään, en jaksa kaivaa sitä esille.
Tai Peppi kertoo mistä bubon pehmoja voi ostaa...ei bubo itse![]()
On BUBO täällä itsekin kertonut alkavansa myymään niitä ja linkittänyt blogin osoitteen tänne. No, ei se mua haittaa ollenkaan mutta harmittaa Savannan puolesta, että sitte sitä kohtaan ollaan niin ankaria.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori, ei profiilissa vaan väkertäjä ketjussa. Nyt tietty joku menee äkkiä poistamaan sen ennenkuin se tänne linkitetään, en jaksa kaivaa sitä esille.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori, ei profiilissa vaan väkertäjä ketjussa. Nyt tietty joku menee äkkiä poistamaan sen ennenkuin se tänne linkitetään, en jaksa kaivaa sitä esille.
Kuule kyllä Savanna piti aikamoisen alustuksen kaaaaun ennen pikkuputiikkinsa avajaisia, että mainostusta sekin tavallaan juu.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Täs savanna jutus mä ihmettelen kaikista eniten sitä et kyllähän tänne linkitetään esim ellos, h-m ja paljo muitaki nettikauppojen sivuja mut se on kamalaa jos savanna putiikin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
Ja monta aloitusta siitä miten alkaa ehkä kenties myymään tuotteitaan, oisko kannattavaa, ostaisko kukaan jne. Ja tosiaan mua ei haittaa mut kai jokaiselle pitäs olla samat säännöt.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Täs savanna jutus mä ihmettelen kaikista eniten sitä et kyllähän tänne linkitetään esim ellos, h-m ja paljo muitaki nettikauppojen sivuja mut se on kamalaa jos savanna putiikin..
No joku henkkamaukka tuskin on kenenkään palstalaisen omistama pulju?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
Ja monta aloitusta siitä miten alkaa ehkä kenties myymään tuotteitaan, oisko kannattavaa, ostaisko kukaan jne. Ja tosiaan mua ei haittaa mut kai jokaiselle pitäs olla samat säännöt.
niin no tiedetäänhän sekin, että olen laajentamassa omaani ja liike avataan....hui
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
niin no tiedetäänhän sekin, että olen laajentamassa omaani ja liike avataan....hui
mä en tienny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei ole linkitetty kuin blogin osoite ....
mä en tienny![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:hmmm... johtuisko siitä et mä en oo viimeaikoina ollu palstalla kauheen ahkerasti
![]()
Onnea laajennuksen johdosta :flower: :hug: