Mitä mieltä noista tupperi, avon yms. ilmoituksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan sama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan sama

Vieras
Mitäs mieltä olette näistä verkostomarkkinoijien mainoksista tällä palstalla? Saako täällä teidän puolesta mainostaa mitä vaan vai häiritseekö ne ilmoitukset teitä?

Mua ei häiritse, ite jätän yleensä lukematta noi aloitukset kun ei kiinnosta. Mutta jos esim. tupperilla on tollainen kielto, ettei saa netissä mainostaa (ja ilmeisesti muillakin firmoilla?) niin sitten on musta asiatonta ja ylläpito vois ne poistaa.

Itsekin aikoinaan "omiani mainostin", mutta tuli niin paljon kommentteja tyyliin "taasko näitä, ärsyttää, tää on väärä palsta", niin suosiolla lopetin tällä palstalla ilmoittelun niistä. Ja minusta näytti kyllä, että moni muukin lopetti siihen. Eihän tämä mikään markkinapaikka olekaan... :ashamed:

En lue niitä niin ei häiritse... en edes kiinnitä niihin huomiota. Mutta jos tosiaan on niin ettei tupperia saa netissä mainostaa, niin on mielestäni asiatonta sitten mainostella tuotteita tai mitä ikinä mainostavatkin...

mulle hieman epäselvää mitä netiketti sanoo keskustelupalstoilla mainostamisesta? kun täälläkin on kuitenkin noi ostetaan ja myydään -osiot erikseen. kertokaa joku fiksumpi.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Mainostakoot ken tahtoo, mutta mä en semmosiin humpuukitouhuihin lähde mukaan!
Vai humpuukkia. :D Kosmetiikan myynti on mulle harrastus.Makunsa kullakin.
Mulla on kokemusta monista kosmetiikka merkeistä ja Avon ei ole sen huonompi kuin esim. Lancome. =)

Yhteistyössä