Kyllä minua sitten huomenna naurattaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se hyvä, että ilonaiheita riittää. :)

Minulle nuo molemmat ovat ihan yksi ja sama miten käy -juttuja. Jääkiekko sentään vähän kiinnostaa, mutta euroviisuista en ole piitannut sen jälkeen, kun kaikki alkoivat laulaa englanniksi. Niin kauan, kun piti laulaa jollain maan virallisella kielellä, oli ihan kiva seurata.
 
Mitens pelissä kävikään,hähä :D ei taija enää naurattaa :laugh:
 
g035.gif
 

Yhteistyössä