Kyllä meidän isännällä oli sitten rankka päivä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Vietettiin tänään tuossa pojan synttäreitä ja huomenna jatkuu.Tänään kävi meidän kavereita muksuineen.Vieraita oli tuosta 12.45 asti aina 20 saakka.Mä alotin hommat aamulla kello 9 siivoten ja puunaten (siinä samalla sitten antaen pikku-ukolle milloin leipää ja milloin mitäkin),kävin kaupassa ja hain kakun.Paistoin karjalanpiirakat ja tein nakkinyytit.Sitten rupesinkin kahvittamaan aikuisia ja antamaan muksuille limpparia ja kakkua.Isäntä istui edelleen tietokoneella johon oli siirtynnyt myös esikoinen.Välillä kävin sitten komentamassa muksuja jos meno yltyi liian rajuksi.Kun edelliset oli saatu kahvitettua olikin jo seuraavien vuoro.Isäntä lähti sitten käymään viemässä työauton työpaikallee tuossa 16 maissa ja sillä reissulla vierähti 2,5 tuntia.Mä sitten jatkoi vieraiden passaamista.
Ajattelin että jos illalla sitten pääsisin lepäilemään kun koko päivän olen tohottanut.No,kerkesi tuo mies ensin.Tuossa se sohvalla makaa kuin raato,ihan kuin olisi kauhean urakan tänään tehnyt.No,en nyt viitsi/jaksa aloittaa pientäkään riitaa tänään,mies kuitenkin tehnyt hurjaa työviikoa ja seuraavat 3 viikkoa samanlaista edessä.Huvittaa vaan että mies on ihan sen oloinen kuin olisi tosiaan hän aamu 9 asti tohottanut tukka putkella ilman lepotaukoja vaikka suurimmaksi osaksi on istunnut tässä koneella ja vähän käynnyt autolla ajelemassa.
No,huomenna kun hänen äitinsä tänne sitten purjehtii niin saapi isäntä itse passata anoppia.Mä pidän sitten vaan vieraille seuraa.

Yhteistyössä