Onpa kumma että oli kymmenkuisella kova nälkä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Tuossa syötin lapsille lounasta ja ihmettelin miehelle kun vauva meinas pistellä lusikankin poskeensa. Mies sitten muisti että eihän hän muistanutkaan aamulla antaa nuorimmaiselle aamupalaa ollenkaan :| Mies siis vei lapset aamupalalle tänä aamuna kun mä kävin suihkussa ja oli sitten autuaasti unohtanut syöttää tuon reppanan :(
Päikkäreitä ennen mä sen imetin ja vähän hämmästelin kun maitoa olis mennyt vaikka kuinka. Kummakos tuo...

Ei oo vissiin tuon äijän päivä tänään, 3-vuotiaalle esikoisellekin oli puettu pikkusiskon sukkahousut aamulla :xmas:

noi kuopukset on tuollaisia "tyydyn kyllä vähän vähempäänkin"-tyyppejä ;), meillä ainakin, eipä toi pakjoa huutele vaikka ei ruoka tulis ihan ajallaan tms. esikoinen kyllä karjuu kun leijona, jos ei neidin tarpeita tyydytetä pikaisella aikataululla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noi kuopukset on tuollaisia "tyydyn kyllä vähän vähempäänkin"-tyyppejä ;), meillä ainakin, eipä toi pakjoa huutele vaikka ei ruoka tulis ihan ajallaan tms. esikoinen kyllä karjuu kun leijona, jos ei neidin tarpeita tyydytetä pikaisella aikataululla!

No tää on ihan totta meilläkin. Vanhempi tyttö on sitä hetimullekaikkitänne-tyyppiä ja tuo pikkuneiti taas kitiseekin sillai "alkais olla nälkä ja väsykin painaa, että jos joku kohta kerkeis tulla apuun niin hyvä mutta ei tässä hätää..." :D

Meillä on just toisinpäin! =) Ja esikoinen on höveli ja antaa aina periksi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:headwall: Mun tajuun ei mahdu, miten voi unohtaa syöttää toisen lapsista...

Ei munkaan!

No, mä unohdin eilen syöttää molemmat :snotty:

Herättiin aamulla (mun mielestä ) 7:15. Lapset katsoivat telkkaria ja pukeutuivat, mä laitoin itseni kuntoon. Olin tyytyväinen, kun ei tullut ollenkaan kiire, kuten useimpina kahdeksan aamuina. Vein esikoisen päiväkotiin, kuopuksen toiseen päiväkotiin, ja vasta kuopuksen pk:sta lähdettyäni tajusin että perkule, ei me herättykään 7:15 vaan 8:15, eli päiväkodin aamupala oli jo ajat sitten tarjoiltu, ja valmistautuivat laulutuntiin+sen jälkeen ulkoiluun :ashamed:. Enkä siis ollut antanut heille ollenkaan aamupalaa.

Esikoisella ei kuulemma ollut edes nälkä (äitiinsä tullut, syö harvoin aamupalaa) mutta kuopus oli syönyt lounaalla kolme täysinäistä lautasellista hernekeittoa ja pannarit vielä päälle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ei munkaan!

Herättiin aamulla (mun mielestä ) 7:15. Lapset katsoivat telkkaria ja pukeutuivat, mä laitoin itseni kuntoon. Olin tyytyväinen, kun ei tullut ollenkaan kiire, kuten useimpina kahdeksan aamuina. Vein esikoisen päiväkotiin, kuopuksen toiseen päiväkotiin, ja vasta kuopuksen pk:sta lähdettyäni tajusin että perkule, ei me herättykään 7:15 vaan 8:15, eli päiväkodin aamupala oli jo ajat sitten tarjoiltu, ja valmistautuivat laulutuntiin+sen jälkeen ulkoiluun :ashamed:. Enkä siis ollut antanut heille ollenkaan aamupalaa.

Esikoisella ei kuulemma ollut edes nälkä (äitiinsä tullut, syö harvoin aamupalaa) mutta kuopus oli syönyt lounaalla kolme täysinäistä lautasellista hernekeittoa ja pannarit vielä päälle :xmas:

:D :D Voin kuvitella...

No tää on ihan totta meilläkin. Vanhempi tyttö on sitä hetimullekaikkitänne-tyyppiä ja tuo pikkuneiti taas kitiseekin sillai "alkais olla nälkä ja väsykin painaa, että jos joku kohta kerkeis tulla apuun niin hyvä mutta ei tässä hätää..." :D

Meillä kans pojat tällasia! Esikoiselle piti aamupuuro pikaisesti jäähdyttää ikkunalaudalla ja se karjui sen ajan siinä lattialla ikkunalaudassa roikkuen :D Kakkonen vaan naureskeli herättyään, piti tosiaan vauvanakin muistella, että millonka se oikeen oli syönyt.

Alkuperäinen kirjoittaja temperamenttierot:
Meillä on just toisinpäin! =) Ja esikoinen on höveli ja antaa aina periksi. :(

kummipojan perheessä on juuri kans niin että esikoinen antaa mieluummin periksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ei munkaan!

:laugh: :laugh: eipä mikään ihme, varsinki jos on vielä kunnolla riehunu ulkona :D

jos mulla olisi vaan yksi lapsi, ihmettelisin suuresti miten voi olla mahdollista unohtaa aamupalan anataminen - no kohta lapsia on neljä ja joo, ymmärrän, erittäin hyvin että tommosta tapahtuu ;-)

Minä ymmärrän. Olen joskus itsekin meinannut unohtaa, kun vauva on rauhallisena touhunnut omiaan lattialla ja itse lukenut lehteä ja juonut kahvia...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mutsi:
jos mulla olisi vaan yksi lapsi, ihmettelisin suuresti miten voi olla mahdollista unohtaa aamupalan anataminen - no kohta lapsia on neljä ja joo, ymmärrän, erittäin hyvin että tommosta tapahtuu ;-)

Peesi tähän... onneksi nuo muksut kyllä nostavat pirunmoisen äläkän jos ruoka meinaa unohtua. ;)

Yhteistyössä