Enkä vain elää miehen tuloilla ja näin nyt teenkin ja olen ihan tyytyväinen.
On mullakin vapaapäiviä,jolloin likan kanssa vietellään sitten laatuaikaa
On mullakin vapaapäiviä,jolloin likan kanssa vietellään sitten laatuaikaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä taas tulen vähällä toimeen. =)
Kotihoidontuesta riittää kummasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Varmaan moni muukin haluaa elättää itse itsensä, mutta kaikki eivät ole niin onnellisessa asemassa että omaisivat työpaikan, vaikka olisivat työtä etsineet.Siihan kun vaikuttaa moni seikka, että löytyykö työpaikkaa vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi mulla on sellainen mies joka elättää perhettään eikä ajattele että minä en kuulu siihen. On paljon helpompaa kun ei ole niin itsenäinen ja tunne itseänsä huonoksi jos ei pysty panostamaan perheeseen rahallisesti yhtä paljon kuin miehensä. Minun panostus on erilaista, mutta ei yhtään sen vähäisempää.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä taas tulen vähällä toimeen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja julia:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi mulla on sellainen mies joka elättää perhettään eikä ajattele että minä en kuulu siihen. On paljon helpompaa kun ei ole niin itsenäinen ja tunne itseänsä huonoksi jos ei pysty panostamaan perheeseen rahallisesti yhtä paljon kuin miehensä. Minun panostus on erilaista, mutta ei yhtään sen vähäisempää.
mä olisin pyörtyny jos sä olisit halunnu elättää ite ittes![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä että on löytynyt mieluinen vaihtoehto teidän perheeseen. Mä aion jäädä hoitovapaalle syksyllä ja ihan omin ansioin myös. Mies saapi maksaa 400e hoitomaksun mulle, joka muuten menisi hoitopaikoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi mulla on sellainen mies joka elättää perhettään eikä ajattele että minä en kuulu siihen. On paljon helpompaa kun ei ole niin itsenäinen ja tunne itseänsä huonoksi jos ei pysty panostamaan perheeseen rahallisesti yhtä paljon kuin miehensä. Minun panostus on erilaista, mutta ei yhtään sen vähäisempää.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä taas tulen vähällä toimeen. =)
Niin se on sulle paras ratkaisu ja olet tyytyväinen siihen,hyvä niin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä että on löytynyt mieluinen vaihtoehto teidän perheeseen. Mä aion jäädä hoitovapaalle syksyllä ja ihan omin ansioin myös. Mies saapi maksaa 400e hoitomaksun mulle, joka muuten menisi hoitopaikoista.
Jos töissä olisit niin kuuluisiko tuo hoitomaksu miehen maksaa?
mun mielestä puolet kuuluu sun vastuulle
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi mulla on sellainen mies joka elättää perhettään eikä ajattele että minä en kuulu siihen. On paljon helpompaa kun ei ole niin itsenäinen ja tunne itseänsä huonoksi jos ei pysty panostamaan perheeseen rahallisesti yhtä paljon kuin miehensä. Minun panostus on erilaista, mutta ei yhtään sen vähäisempää.
Blaa blaa blaa,missä olen sanonut että mieheni sanoo etten kuulu hänen perheeseen![]()
MÄ vain olen tyytyväinen itse tähän tilanteeseen,että minäkin saan olla töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä taas tulen vähällä toimeen. =)
Niin se on sulle paras ratkaisu ja olet tyytyväinen siihen,hyvä niin =)
Joo. =) Tai meille paras.
Tuli heti mieleen mummoni. Oli piiiiiitkään kotirouvana, hoiti meidät lapsetkin, sitten vanhainkodilla tuli yökköpulaa ja kyseltiin josko tulisi... ja mummo meni.
Pappapa rytki jättiherneet nokkaansa, kun siihen aikaan miehen kuului elättää perheensä, ja kiskoi kukkaronnyörinsä kokonaan kiinni. Siitä lähtien siinä huushollissa maksettiin kaikki puoliksi. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onneksi mulla on sellainen mies joka elättää perhettään eikä ajattele että minä en kuulu siihen. On paljon helpompaa kun ei ole niin itsenäinen ja tunne itseänsä huonoksi jos ei pysty panostamaan perheeseen rahallisesti yhtä paljon kuin miehensä. Minun panostus on erilaista, mutta ei yhtään sen vähäisempää.
Blaa blaa blaa,missä olen sanonut että mieheni sanoo etten kuulu hänen perheeseen![]()
MÄ vain olen tyytyväinen itse tähän tilanteeseen,että minäkin saan olla töissä![]()
Sori, sanoin vaan mitä ajattelen itsestäni, en puhunut sinusta mitään![]()