S
suvituuli
Vieras
Itselläni on joka 6 vkonlopu vapaa ja tällä vkolla se ihme sitten on! Ajattelin, että vietetään yhdessä laatuaikaa miehen ja 1,5v pojan kanssa, käyd.puistossa ja jäätelöllä yms kun kiva ilmakin kaupan päälle
Ja paskat, aamulla miehellä soi kello, oli lähdössä töihin! Olin tosi äkänen ja loukkaantunut kun olen tässä monta pvää sairasta lasta kotona hoitanut ja odot.tätä vapaata vkonloppua ja että rauhassa saa edes vessassa käydä kun mies on peesaamassa! Sanoin miehelle, että etkö ota huomioon, että minullakin voi olla menoa kun et mitään etukät.keskustele töistä(tai oli siitä puhetta alkuvkosta ja sanoin, että toiveeni on ettei mene kun minulla vapaata)! Mies oli, että ok, en mene töihin mutta en myöskään halua viettää sinun kanssa aikaa etkä saa tästä romanttista vkonloppua tekemälläkään!!!
Kylläpäs tuli paha mieli ja täällä kotona sitten kökötän yksikseni kun mies meni pojan kanssa puistoon ja minne lie
Pojalle kiva, että saa aikaa isänkin kanssa, mutta mulla on suru puserossa! Ihan kun yhteistä aikaa olis niin paljon tarjolla,että ehtii toisen seuraan kyllästyä! Itselläni on vuorotyö ja vkot menee hyvin vähillä näkemisillä, että kyllä voi HARMITTAA!
Kylläpäs tuli paha mieli ja täällä kotona sitten kökötän yksikseni kun mies meni pojan kanssa puistoon ja minne lie