ketuttaa, mies lähti viihteelle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
mä saan aina istua kotona. okei miehen työssäkäymine ei ole vapaata. mutta sosiaalista kuitenki. näkee työkavereita. ja saa olla muiden kanssa tekemisissä. takana sillä pitkä työputki, ja hyvä kun paidan käynyt vaihtamassa. meillä muksut kipeitä, ja yhtä pyykinpesua ja siivoamista. mulla ei ole ketään aikuista. tuntuu että pää hajoo tästä yksinolosta. sori oli pakko purkautuu.

Voisitko suunnitella jotain omaa menoa, sitten kun mies kotiutuu ja lapset tervehtyy? Saisitko hoitoapua, niin tai voihan mieskin lapsia katsoa sillä aikaa, kun menet itse tuulettuun... :hug:

mee töihin, saat sosiaalista kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa, sit viikonloppusin käyt työkavereiden kanssa vähän viihteellä, et enää pääse sanomaan, et yhyy minä en pääse ikinä mihinkään ;)

tää nyt tuli mieleen :ashamed:

keksi itelle joku tuuletus reissu ja käy tuulettaan päätä!meillä lapset sairasti 3 vuotta ja oli PAKKO vaan lähtä käymään pois kotoa että jakso taas rumpaa vaikkei koskaan tienny mikä tilanne on kun takasi tuli.mutta mies hoiti hyvin lapset sillä aikaa.

Yhteistyössä