kyllä hävetti aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
Ovikello soi puoli yhdeksän aikaan tänä aamuna ja meillä oli täys tohina päällä. Lapset söi vasta aamupalaa ja minä touhusin samalla kaikenlaista. Siis lähinnä kotitöitä. Yöpuvun sentään olin saanut vaihdettua siihen mennessä. Ihmettelin kuka tähän aikaan on meidän oven takana ja likainen tukka pystyssä ja kulahtaneissa kotivaatteissa puoliksi syöty sämpylä kädessä menin avaamaan ovea, koska olin ihan varma, että ainoa vaihtoehtoa on lähellä asuvat lasten isovanhemmat. No, siellä olikin postinkantaja paketti kädessä. Tiesin, että paketti tulee tänään, mutta oletin, että sen joutuu hakemaan postista. Mitähän se postinjakaja mahtoi ajatella, kun mut näki :ashamed: Oli varmaan ollut töissä jo pitkään siihen mennessä ja mulla vielä tukka sekaisin ja aamupala kesken, kun räväytin oven auki. Voi että kun hävetti.

mun mies oli ennen postilla ja kertoi, että yleensä ihmiset avaavat oven suoraan herättyään tai muuten vain tukka sekaisin, joten eiköhän teidänkin postinjakaja ole siihen tottunut.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mitäs häpeemistä tuossa oli?
Tuskin siitä postinkantajasta sulhamiestä toivoit ;)

Me nukuttiin vielä puoli ysiltä :D

Juu en toivo sulhasmiestä siitä keski-iän ylittäneestä sedästä :laugh: Ihan kiva setä kylläkin, on ennekin käynyt meidän oven takana.

toivottavasti oli provo.. tuollaistahan se on joka lapsiperheessä, eiköhän postimies ole tottunut..

Olen itsekin avannut oven (esim. laajakaistan avaajille) tukka pystyssä, juuri yöunilta herättyä, aamutakki päällä.. ei mua vaan hävettänyt yhtään, aattelin että eiköhän ne ole tottunut näkemään vaikka mitä.

Koita ap relata, eihän tossa oo mitään hävettävää!

tuskimpa mitään sen kummenpaa aatteli =)
tänne on tullu paketteja kans 8-8.30 välillä ja hyvän aikaa oon kyllä hereillä ollut sillä meillä kun herätään jo 04-06.00 =( mutta jos ei oo tarhaan viemisiä yms niin saatan kyllä yöpaitasillani kikkuloida puolille päivin =) =)
no tässä n.2 viikkoo sitten ukko oli lähteny töihin ja meni n. 10-15min kun ovikello soi ja kun meillä ei muutenkaan useesti kukaan käy niin aattelin että ukkohan se (ovisilmää ei ees oo) ni eikös siel posteljooni.
mun hiukset varmasti ihan kamalassa kunnossa ja yöpaita päällä siinä kikkuloitten. ja nuorimmalta just saanu yövaatteet otettua pois eli viiletti ilkosillaan tiäs mitä aatteli ja seuraavana päivänä toi toisen sillon oli jo vaatteetkin päällä

Peesaan muita, tuskinpa tuo mitään kummempaa ajatteli.

Minä avasin kerran oven postinkantajalle kietoutuneena pantterikuvioiseen pussilakanaan, vain pikkarit sen alla...
Ja sitten se lakana oli tippua kun mun piti kirjoittaa kuittaus :ashamed: , seuraavana aamuna sama postimies toi meille töihin lähetykset ja hymyili....ja tekee sen edelleen kun tulee jossain vastaan.

Mitä tästä opimme? Koskaan ei tiedä kuka on oven takana ja olisi viisasta pukea jotain normaalia päälle ennen kuin avaa oven!

Yhteistyössä