Eilen mieheni meni klo 19.30 viemään koiraan ulos, ja koska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana ku hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana ku hävettää

Vieras
olimme oman perheen kanssa kotona, niin päälläni oli todella löysät kotihousut, jotka myös todella kulahtaneet. Ja päällä toppi, ja sen alla ei rintsikoita, hiukset pystyssä ym edustavaa. Itse lepäilin tuohon aikaan sängyssä, olin nukkunut hiukan myöhäiset päiväunet.
Ovikello soi. Menin kiukkusen oloisena avaamaan ja sanoin; "etkö voinnut ottaa avaimia mukaan?". No ovella oli nuori inttipoika. Ilmeisesti keräämässä rahaa. Vedin oven heti kiinni. Hävetti. Kun katsoin itseäni peilistä, oli minulla tyynyn kuva poskella, tissit riippu ja paita melkein korvissa paljastaen pötsini. Siis ihan kamalan kamalana. Tais pelästyä poikakin kun joku pöhnänen akka avaa oven ja tiuskii.

:laugh: Eiköhän nuo ole tottunut näkemään vaikka mitä. itsellä kävi aika samanlainen tapaus. Olin myös päikkäreillä kun ovikello soi. Päällä ei ollu kun t-paita ja alkkarit. Vetäisin viltin etumukselle ja marssin ovelle. Siellä kaksi inttipoikaa kyseli, et osallistunko. No minä pokkana, et joo. Sit viel piti nimi kirjotella johonkin. Sanoin vaan, et ootapas käyn kirjottelee tuolla pöydällä, ettei viltti tipu päältä.

Ex-avokki tuli kerran kotiin ja mukanaan hällä oli kaveri, jonka tulosta en ollut tietoinen. Ei siinä muuten mitään, mutta hippasin menemään alasti, koska olin juuri aikeissa mennä suihkuun.
Sen jälkeen en ole hyväksynyt yllätysvieraita, eli vähintään minuuttia ennen tuloa on soitettava, jos mukana on kaveri.

sattuuhan noita :) olin viime talvena laskettelemassa rukalla. olen nuorempana laskenut paljon ja oletin että kyllähän sitä suoraan voi mennä isoimpaan rinteeseen. no ei olisi kannattanut. alku meni ihan kivasti ja loppumatkan tulinkin sitten mahallani alas toisen suksen jäädessä matkan varrelle. tuli sieltä sitten mua hieman nuorempi mies tuomaan toisen suksen kun makasin maassa ja kysäs tyynesti "tää taitaa olla sun?" sillon ehkä vähän hävetti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Ex-avokki tuli kerran kotiin ja mukanaan hällä oli kaveri, jonka tulosta en ollut tietoinen. Ei siinä muuten mitään, mutta hippasin menemään alasti, koska olin juuri aikeissa mennä suihkuun.
Sen jälkeen en ole hyväksynyt yllätysvieraita, eli vähintään minuuttia ennen tuloa on soitettava, jos mukana on kaveri.

meillä käynyt myös näin ja samanlainen minuuttisääntö käytössä :D

Mä olin kerran ovi auki pissalla ja kun vessa sijaitsi eteisessä, niin kohta vaan ovi kävi ja mies tuli kaverinsa kanssa sisään täysin varoittamatta!Ja minä vaan lorottelin. Kyllä hävetti.

Yhteistyössä