HuhHuh mikä aamupäivä..nyt jo naurattaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Aamulla oltais menty poitsun kanssa aamupesulle,niin suihkusta tulee jää kylmää vettä. Soitin siinä sitten huoltoyhtiöön ja sanoivat että joku tulee tarkastamaan. No,ajattelin että,hitto,käyn kyllä suihkussa vaikka olis miten jäätävää..menin sitten suihkuun ja yhtäkkiä sitä lämmintä vettä sitten tulikin.Hetken. Just kun olin shamppoot päässä,niin paine hävisi KOKONAAN. Eikös just sillon ovikello soinut ja posteljooni toi mulle paketin jota täksi päiväksi odotinkin,mutta että JUST sillä hetkellä. Menin sitten shamppoot päässä ja pyyhe ympärillä avaamaan oven,setää vähän nauratti,mutta omaksi onnekseen sai pokan pidettyä. Sit poika karkas ovesta rappukäytävään ja hetki meni ennen kuin sain rimpuilevan muksun kannettua takas kotiin ilman että pyyhe putoaa ympäriltä. Onneks oli kotona lähdevesipulloja,heitin ne pesuvatiin että sain tukan huuhdeltua. Sillä aikaa poitsu oli napannut kaukosäätimen ja heitti sen vessanpönttöön ennen kuin kerkesin väliin. Että semmosta! Mutta toivottavasti koettelemukset on tän päivän osalta ohi,nyt on poika päikkäreillä ja mulla kädessä kuppi kuumaa kahvia :heart:

Yhteistyössä