Kyllä alkaa jännittämään, klo 10 sitten pääsee asiaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Meen siis jatkamaan lähihoitaja opiskeluja tänään. Koulu alkaa klo 10.
Vitsit et nyt jännittääkin, en pysty edes syömään vaikka nälkä onkin. Muutama vuosi kuiteskin siitä kun koulua käynyt. :)

Mullakin alkaa tänään koulu klo 10, tosin merkonomi puolella olen :D ... jatkoin viime joulu kuussa opiskeluja äitiysloman/ hoitovapaan jälkeen. ja viidennessä jaksossa mulla ei keväällä ollutkaan mitään tunteja joten oon taas ollu tässä sen 4 kk kotona poitsun kanssa.. Jännittää kieltämättä mennä sinne ja sitte ku se ryhmä kenen mukaan menen niin siellä on sellasia jotka just täyttää 18 niin en ihan samalla aaltopituudella oo niiden kanssa... :x onneks ei ois ku 3kk enään jäljellä ja sitte valmistun ja jäänkin taas äitiyslomalle :heart:
Kunhan vaan ei pahaa oloa iske koulussa ku sitä meinaa vieläkin tulla (rv 20 menossa) ja eilenkin taas oksensin... :/

Juu just toi ällöttää. Siis nuo just 18vuotta täyttävät. Varmasti joudun minäkin niiden kanssa kulkemaan. Menen käymään puuttuvat kurssit ihan luokattomana, eli hypin ja pompin luokasta toiseen. Sitten onkin enää se viimeinen vuosi jäljellä ja ehkä sitä oppii tuntemaan muitakin.
En kanssa koe olevani ihan samalla aaltopituudella nuorten kanssa ja jotkut vielä tyyliin kaikki tietäviä. Meiltä löytyy 2 muksua. 3v9kk ja 1v9kk. =) Ovat kyllä olleet hoidossa jo maaliskuusta lähtien, nyt oltiin 2kk kotona lomalla. Oli taas vaikeaa palata päiväkotiin.

Yhteistyössä