Mun mies tunnette siis toisenne?Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Tiedän yhden ihmisen joka oikeasti kulkee paljain jaloin ympäri vuoden. Tais olla jotain miinus 15:kin kun näin sen ilman sukkia ja kenkiä. No, onhan se vähän outo muutenkin...
tuo on totta. ei tosin aikuisia ole pesulle tai takaoven ja kylppärin kautta sisälel ole tarvinnut käskeä, mutta lapset saa kulkea tuota tietä jos paljain jaloin ulkona ovat ja selkeästi likaantumisen vaara on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Kyllä saa kunhan jalat on puhtaat. On aika epämiellyttävän näköistä jos on kävelty ulkona paljain jaloin ja sitten mennään kylään likaisilla jaloilla. :x Eli ensin jalka pesulle ja sitten kylään.
Samat tuntemukset minullakin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nipo:Mua kyllä ällöttää jos vieras on paljain jaloin ja on hoitamattomat tai likaiset jalat. Jos huolehtii että jalat on hoidetut ja hygienia kunnossa niin kai se kesällä on ihan ok.
peesailenpa tätä.Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Tästä on ennenkin kättä väännetty.
Mutta mie kuljen kesät aina paljain varpain ja olen pahoillani jos jonkun mielen pahoitan. :xmas:
Enkä tuijota mitä vierailla jalassaan on vai onko mitään. Aina tervetulleita vieraat!!