Kyl se vaan niin on et alkaa toi ukko kyllästyttämään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Siis kun lähti sinne ryyppäämän vaikka kotona sovittiin että ollaan... Ja salaa suoraan töistä.
Koitan olla ajattelematta asiaa mut mä en voi sille mitään että päässä pyörii... Ja se että sillä on nyt puhelin kiinni eikä siis vastaa ahdistaa mua vielä enemmän... Onneks lapset menee pian nukkumaan niin saan olla ajatusteni kanssa kahden :ashamed:

Rakastan kyllä miestä tosi kovasti mutta nämä sen satunnaiset tempaukset satuttaa mua ihan kamalasti eikä se tunnu menevän perille sille miehelle vaikka kovasti olen koittanut tuntemuksistani kertoa :ashamed: :ashamed:

Anteeksi kun koko ajan vaan valitan....

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No on toi mieheltä törkeetä. En muuta osaa sanoa:(

Nii i ja parasta tässä on se että meillä ei ole penniäkään ylimääräistä rahaa eli ei varaa juoda, siks mä luovuin lapsenvahdin hankinnasta ja totesin että lapsille on parasta olla kotona äidin kanssa .... Onneks mulla on ihanat lapset :heart:
Ilman niitä mä olisin tosi hukassa...

jätä se hyvä sisko ja aloita uusi ihana elämä ihan yksin lasten kanssa, varmasti tapaat vielä jonkun mukavan miehen, älä anna tunteittesi rajoittaa tekojasi.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
:hug: Mä en voi ymmärtää et aikunen ihminen käyttäytyy noin :kieh: mikä on motivaatio..eikö enää piittää omasta perheestä ja miks pitää sulkee puhelin...

En mäkään... On tässä parannuksia tapahtunut ettei tätä tapahdu enää kuukausiin mut sit taas viina vie ja me jäädään kakkoseks :ashamed:

Ärsyttävä ukko..en kuuntelisi selityksiä vaan ulkoruokintaan..
Itse olen alkanut hyvin ymmärtää joitakin keski-ikäisiä naisia jotka eivät halua miestä riesakseen. Miehillä kun omasta mielestä kuuluu eri säännöt kuin naisille.
Melkein ärsyttävimpiä on ns. hyvät miehet jotka tekee siis sen mitä kuuluukin ( siivoaa jälkensä, hoitaa OMIA lapsiaan yms.) he kun oikein odottavat kokoajan luxus kiitoksia,e ttä kuinka hyviä ovat. Miehenikin muistuttaa minua, että kuinka on minua auttanut kun on omaa lastaan hoitanut. Naiselle taas kaikki kuuluu itsestäänselvyyksinä eikä kiitoksia odotakkaan.

No ei mikään ihme että alkaa.
Mun täytyy sanoa että en kattelis kyllä kertaakaan tommoista, ehkä olen sitten melkoinen ämmä jonkun mielestä mutta musta tommonen vaan ei kuulu hyvään parisuhteeseen että mennään ja tehdään mitä halutaan, muilta kysymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei mikään ihme että alkaa.
Mun täytyy sanoa että en kattelis kyllä kertaakaan tommoista, ehkä olen sitten melkoinen ämmä jonkun mielestä mutta musta tommonen vaan ei kuulu hyvään parisuhteeseen että mennään ja tehdään mitä halutaan, muilta kysymättä.

Peesaan. Ihan kamalalta kuulostaa, että lähtee salaa ja luuri kiinni ja kaikki. Musta tommonen peli ei vaan vetele! Ja ne pienet todellakin vaistoo, sehän siinä pahinta onkin. Ja ap:n ei pitäs joutuu valehtelemaan lapsilleen miehen toilailujen takia!

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juku minkä kultakimpaleen olet löytänyt, pidä ihmeessä kiinni noin ihanasta miehestä :heart:

No ei tartte naljailla ku ihana mies se onki ku ei tee tämmösiä mut sit ku tekee ni noh, lopputulos on mitä on :(

Naljailu on munkin mielestä tarpeetonta, mutta ap:n kanssa meillä on kyllä eri käsitys siitä, millainen on ihana mies. Vaikka mies on muuten kuinka hyvä, ei tommonen käytös oo oikein, se kertoo piittaamattomuudesta ja kypsymättömyydestä. Valitan ap, mutta näin se mun mielestä on. Ja itsekin aloituksessas sanot, että alkaa kyllästyttää. Miksi siis annat tilanteen jatkua tällaisena?

Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Juku minkä kultakimpaleen olet löytänyt, pidä ihmeessä kiinni noin ihanasta miehestä :heart:

No ei tartte naljailla ku ihana mies se onki ku ei tee tämmösiä mut sit ku tekee ni noh, lopputulos on mitä on :(

Naljailu on munkin mielestä tarpeetonta, mutta ap:n kanssa meillä on kyllä eri käsitys siitä, millainen on ihana mies. Vaikka mies on muuten kuinka hyvä, ei tommonen käytös oo oikein, se kertoo piittaamattomuudesta ja kypsymättömyydestä. Valitan ap, mutta näin se mun mielestä on. Ja itsekin aloituksessas sanot, että alkaa kyllästyttää. Miksi siis annat tilanteen jatkua tällaisena?

en taida itsekkään tietää :ashamed:
Kai mä olen jotenkin heikko ja syytän itseäni siitä että näin tapahtuu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:

en taida itsekkään tietää :ashamed:
Kai mä olen jotenkin heikko ja syytän itseäni siitä että näin tapahtuu :ashamed:

Miten se on sun syy, jos mies toimii toisin kuin ootte sopineet, ja vielä noin ikävällä tavalla? Nyt itsetunnonkohotuskuurille ja nopeesti! Ja miehen kans vakava keskustelu toimintatavoista. Ei siinä mitään, jos jaksat kattoo tommosta touhua, mutta nyt vaikuttaa että et jaksa.

Muista myös, että te miehenne kanssa annatte lapsillenne esimerkin parisuhteesta ja vanhemmuudesta. Lapsesi ansaitsevat turvallisen, tasapainoisen kodin ja tietty sinäkin!

No mä kyllä sinuna siinä mielessä katsoisin peiliin et miks mies ei voinu sulle suoraan sanoo että haluaa lähteä? Eikö olis lupaa heltyny? Ja millon viimeks ollu missään? Monesti näin tekee mies joka on tossun alla tai jonka emäntä ei itse osaa irrotella koskaan?

Mieti ny vielä, onko se OIKEASTI hyvä mies? :(

Kertomasi perusteella todella, todella inhottava tapaus. Rahat tiukilla ja ukko painuu baariin, ilman keskusteluita, puhelin kiinni. Ei, en katselis tuollaista eikä minun mielestä kenenkään tarvitse.

Mistä jäätte nyt paitsi, kun ukko on juomassa teidän vähiä rahoja? Käyttäytyykö vastuuntuntoinen, aikuinen, HYVÄ mies tosiaan mielestäsi noin?

Ja miten voi olla sun syy, jos on ennenkin ollut tollanen? Eiköhän se ennemminkin ole ihan perusvika ukossas.

JSSSP!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mieti ny vielä, onko se OIKEASTI hyvä mies? :(

Kertomasi perusteella todella, todella inhottava tapaus. Rahat tiukilla ja ukko painuu baariin, ilman keskusteluita, puhelin kiinni. Ei, en katselis tuollaista eikä minun mielestä kenenkään tarvitse.

Mistä jäätte nyt paitsi, kun ukko on juomassa teidän vähiä rahoja? Käyttäytyykö vastuuntuntoinen, aikuinen, HYVÄ mies tosiaan mielestäsi noin?

Ja miten voi olla sun syy, jos on ennenkin ollut tollanen? Eiköhän se ennemminkin ole ihan perusvika ukossas.

JSSSP!!!

No ei se ollu senttiäkää meijän rahoista onneks juonu eikä baarissa ollu ku jonku kaverin tykö se oli sammunu ja nyt tulos himaan kuulemma grillin kautta... Jaa a, tonne aikasempaan että kyllä mäkin osaan irrotella jopa ehkä enemmän ku mies mut jos rahat on niin loppu ku ne on ni olis se järjen käyttö sallittu! Sit juodaan kun on siihen varaa... Tällä kertaa oli "onnimatkassa" eikä juonu niit meidän rahoja....

Yhteistyössä