Kyl se olis kaikille parempi jos tytöt eivät menisi inttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on massaa 100 kilogrammaa ja muutama 10 vuotta on tullut harrastettua kamppailulajeja. Mites luulisit käyvän jos mä otan matsia sun tyttären kanssa?
Etkö ole hiukan vanha armeijaan?
Puhuin ikäisistään pojista enkä vanhoista paksuista äijjänkäppänöistä.

Tytöllä vuosien IP-laji tausta ja urheilijana kova kunto! Ammuntaakin on tullut harrasteltua irl, että ei pelkästään mitään Counterstrikee. Maastoilukin on tuttua, joten ei tuota sekään ongelmia.

Odottaa innolla itseasiassa koko armeijaa!❤ Itse armeijassa työskennelleenä osasin vastailla tytön kysymyksiin aikoinaan kun mietti sinne menoa ja jo vuosia sitten löi lukkoon että sinne on päästävä.:)

Mamman tyttö!❤

Voit ottaa lukkopainit tytön veljen kanssa.;)

• Rakkaus
Reactions: Echo
Tämähän siinä juuri on, eli parhaankin naistaistelijan tilalle löytyy aina parempi mies. Ei nainen voi taistelevissa aselajeissa ikinä olla samalla viivalla miesten kanssa ja siksi naisia ei pitäisi niihin edes ottaa. Täällä mammat hehkuttaa tyttöjään, jotka intissä ovat pistävinään pojat ruotuun helpotetuilla kuntotesteillään, jotka olisivat miehille lastenleikkiä Tositilanteessa, jossa ei myönnytyksiä ja tasoituksia tunneta ja on tullut aika tapella henkeen ja vereen, mamman tyttöjä vietäisiin kuin litran mittaa.
Oletko lukenut näistä armeijan pullamössöpojista? Eivät osaa edes uida tai jaksa juosta!

Poikien kunto on todella huonossa jamassa!

• Tykkää
Reactions: Echo
Tämähän siinä juuri on, eli parhaankin naistaistelijan tilalle löytyy aina parempi mies. Ei nainen voi taistelevissa aselajeissa ikinä olla samalla viivalla miesten kanssa ja siksi naisia ei pitäisi niihin edes ottaa. Täällä mammat hehkuttaa tyttöjään, jotka intissä ovat pistävinään pojat ruotuun helpotetuilla kuntotesteillään, jotka olisivat miehille lastenleikkiä Tositilanteessa, jossa ei myönnytyksiä ja tasoituksia tunneta ja on tullut aika tapella henkeen ja vereen, mamman tyttöjä vietäisiin kuin litran mittaa.
Aina voit mennä suolle rämpimään. Sillä aikaa Suomi on jo valloitettu hakkereilla. Nyt sitä valloitetaan naisvihamielisyydellä. Hidas, mutta tehokas tapa, saada ihmiset tappelemaan keskenään.
Kuinka monta naista haaveilet vieväsi, kuin litran mittaa?

Eräs intissä ollut tyttö ei saanut tehtyä edes yhtä vatsalihasliikettä ja toinen oli kuolla kun "juoksi" kuupperissa vähän yli kilsan. Sen tasosta porukkaa...

No eikös miesalokkaiden kuntotaso ole ihan romahtanut?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Etkö ole hiukan vanha armeijaan?
Puhuin ikäisistään pojista enkä vanhoista paksuista äijjänkäppänöistä.

Tytöllä vuosien IP-laji tausta ja urheilijana kova kunto! Ammuntaakin on tullut harrasteltua irl, että ei pelkästään mitään Counterstrikee. Maastoilukin on tuttua, joten ei tuota sekään ongelmia.

Odottaa innolla itseasiassa koko armeijaa! Itse armeijassa työskennelleenä osasin vastailla tytön kysymyksiin aikoinaan kun mietti sinne menoa ja jo vuosia sitten löi lukkoon että sinne on päästävä.

Mamman tyttö!

Voit ottaa lukkopainit tytön veljen kanssa.
Suomalainen reserviläinen on asevelvollinen jopa kuusikymmentä vuotiaaksi asti.

Kun pojilla alkaa testot jylläämään, niin viimeistään siinä vaiheessa saman ikäiset tytöt jäävät kakkosiksi.

Juuh, voin ottaa lukkopainit veljen kanssa.

Tytölle onnea armeijaan.

• Tykkää
Eiköhän se oo niin, että sekä poikien että tyttöjen yleinen kuntotaso on romahtanut. Mut on onneksi myös niitä, jotka haluavat pysyä kunnossa.

(mun poika pinkoi toissakesänä intissä cooperintestissä reilut 3000 metriä mutta jätti koko systeemin viiden ja puolen kuukauden jälkeen)

• Tykkää
Moniko laskuvarjojääkäriksi haluava tyttö pystyy tähän:

48 vatsalihasliikettä minuutissa.

38 etunojapunnerrusta minuutissa.

60 selkälihasliikettä minuutissa.

14 leuanvetoa minuutissa.

Hyppää vauhditta pituutta 2,4 metriä.

Mites on palstamammat, pystyttekö samaan kuin 19-vuotiaat pojat?

Meillä skidit pystyy kyllä koko settiin, tyttö vetää muun muassa 45 miespunnerrusta (eikä mitään perseylhäällähupityöntöä) minsassa.

Mulla ei mene varmaan enää kun spagaatti jos jaksaa lämmitellä kunnolla.:D
Noooh….Miespunnerrukset/leuanvedot tosi heikosti.
Vatsat/selät onnistuu.
Uskoisin, että hyppään tuon verran, mutta en oo ihan varma. Kokeilen huomenna hyvikseni, jos tulee mahd.

Moniko laskuvarjojääkäriksi haluava tyttö pystyy tähän:

48 vatsalihasliikettä minuutissa.

38 etunojapunnerrusta minuutissa.

60 selkälihasliikettä minuutissa.

14 leuanvetoa minuutissa.

Hyppää vauhditta pituutta 2,4 metriä.
Tuli vaan mieleeni, että lennostossakin on nykyään naisia, mun käsittääkseni. Ainakin opiskelemassa oli samaan aikaan kun olin armeijassa duunissa (siviilinä).

Suomalainen reserviläinen on asevelvollinen jopa kuusikymmentä vuotiaaksi asti.

Kun pojilla alkaa testot jylläämään, niin viimeistään siinä vaiheessa saman ikäiset tytöt jäävät kakkosiksi.

Juuh, voin ottaa lukkopainit veljen kanssa.

Tytölle onnea armeijaan.
Eipä ne kaikki pojat testoissaankaan pääse lukosta pois ja sattuu niiin sätänästi. :D

Ei kaikki ole sellaisia. Ei miehetkään, vaan häpeevät sitten yksikseen.
Itse olisin varmasti pieraissu sen käsille tai huutanu, että käsi on ny väärässä persiissä, mut se on tuossa iässä harvinaisempaa, eikä kaikki ole huonokäytöksisiä.
Lisäksi tilanne ei ole sellainen, että tuollaista joutuisi edes odottamaan. Eli vastuu toisen käyttäytymisestä ei missään tapauksessa ole tuolla naisella.
Useampi yleensä miettii jälkikäteen noita ja muita tilanteita, olisi pitäny sanoa -tyyliin.

Tarkoitukseni ei ollut sanoa, että vastuu toisen käytöksestä olisi tuolla naisella, mutta minusta on mielenkiintoista, miksi naiset niin usein hiljaa häpeävät jonkun toisen toimintaa?

• Tykkää
Oletko lukenut näistä armeijan pullamössöpojista? Eivät osaa edes uida tai jaksa juosta!

Poikien kunto on todella huonossa jamassa!
Ne pojat pääsääntöisesti laitetaan huoltokomppanioiden kumipäiksi, ei tiedusteluun tai taistelupioneereihin tms fyysisesti erittäin vaativiin aselajeihin. Eiköhän se ole selvä ettei sellaisessa touhussa ole naisena mahdollista kyetä samoihin suorituksiin, kuin hyväkuntoiset miehet. Toki naisten kuntotestauksessa noudatetaan omia ja miehistä eriäviä standardeja, mikä on siinä mielessä järjetöntä, että tositilanteessa ei tällaisia tasoituksia tunneta. Jos naisten tulisi absoluuttisesti kyetä samoihin suorituksiin kuin miestenkin, niin vähiin kävisi naissotilaat.

Ne pojat pääsääntöisesti laitetaan huoltokomppanioiden kumipäiksi, ei tiedusteluun tai taistelupioneereihin tms fyysisesti erittäin vaativiin aselajeihin. Eiköhän se ole selvä ettei sellaisessa touhussa ole naisena mahdollista kyetä samoihin suorituksiin, kuin hyväkuntoiset miehet. Toki naisten kuntotestauksessa noudatetaan omia ja miehistä eriäviä standardeja, mikä on siinä mielessä järjetöntä, että tositilanteessa ei tällaisia tasoituksia tunneta. Jos naisten tulisi absoluuttisesti kyetä samoihin suorituksiin kuin miestenkin, niin vähiin kävisi naissotilaat.
Mutta se lääppiminen siellä teltassa ei kyllä tuu onnistumaan kun mun tyttö siellä nukkuu.:D
Siitä kai tässä alunperin keskusteltiin…

• Haha
Reactions: AivanSama
"Repuissa on 10 kilon lisäpaino, jonka kanssa matkaa taitetaan yhteensä viisi kilometriä. Kaksi kilometriä lämmitellään ja viimeiset kolme juostaan aikaa vastaan."

12 minuuttiin pitäisi juosta tuo viimeiset kolme kilsaa lisäpainon kanssa. Ja huomatkaa, juoksua ennen on tehty useita fyysisiä testejä.

Yhteistyössä